ID : 10161754

شهید کلانتری با پنج گل سراسازان ابرکوه را مغلوب کرد


تیم شهید کلانتری اشکذر در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال استان یزد میزبان تیم سراسازان ابرکوه بود که توانست در پایان این بازی را با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برساند و یک برد شیرین خانگی را کسب کند.

به گزارش خبرنکار نسیم صادق ، تیم شهید کلانتری اشکذر در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال استان یزد میزبان تیم سراسازان ابرکوه بود که توانست در پایان  این بازی را با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برساند و یک برد شیرین خانگی را کسب کند.

تیم اشکذر که در هفته قبل 3 امتیاز بازی را از دست داده بود در این دیداربه دنبال جبران شکست بازی قبل و باقی ماندن در کورس قهرمانی بود.

بازیکنان شهید کلانتری اشکذر موقعیت هایی را روی دروازه بان حریف ایجاد کردند و تواتستند در نیمه اول 3 گل را به ثمر برسانند؛  تیم فوتسال ابرکوه توانست در همان نیمه در غافلگیری بازیکنان اشکذر یکی از گل های خورده را جبران کند .

در نیمه دوم هر دو تیم موفق شدند 2 بار دروازه حریفان را باز کنند و در پایان این بازی با نتیجه 5 بر 3 به سود اشکذر به پایان رسید .

از حواشی این بازی میتوان به اخراج محمد ترنجی بازیکن تیم شهید کلانتری اشکذر و مصدومیت محمد امیری دروازه بان تیم اشکذر اشاره کرد .

نکته قابل توجه این بازی اشتباهات شدید داوری همانند هفته های قبل بود که این موضوع باعث شده تا کادر فنی تیم شهید کلانتری اشکذر و هواداران این تیم را آزده خاطر کند .
 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.