ID : 27632855
سخنگوي شوراي شهر اردکان پاسخ می دهد

شوراي شهر اردکان به کدام یک از وعده هاي خود عمل کرده است؟


با توجه به اتمام سال 95 سخنگوی شورای شهر اردکان گزارشی از عملکرد یک ساله این شورا ارئه داد.

به گزارش یزد رسا؛ با توجه به اتمام سال 95  سایت اردکان گویا برنامه هایی را که شورای شهر و شهرداری در ابتدای سال 95 به  عنوان اولویت های طرح های عمرانی معرفی کرده بود بررسی کرده است.

جاوید عیدانی سخنگوی شورای شهر اردکان در خصوص طرح های تفریحی به عنوان اولویت های نام برده شده در طرح های عمرانی سال 95 گفت: در طرح های تفریحی توانستیم فعالیت های خوبی را انجام دهیم. در این خصوص می توان به پروژه هایی چون پارک شهید دهستانی، پارک شهدای جنت آباد و پارک شهدای قطب آباد اشاره کرد که به خوبی پیش رفته است.

وی به افتتاح پارک سرپوشیده در اردکان اشاره کرد و افزود: پارک خلیج فارس و پارک سیاه کوه نیز از دیگر برنامه های تفریحی شورا بود که انجام شده است.

پارک شهید پایدار از دیگر برنامه های وعده داده شده سال 95 بود که سخنگوی شورای شهر در این باره گفت: شهرداری توانست در سال 95 به وضعیت مسجد و سرویس بهداشتی این پارک رسیدگی کند و کف سازی محوطه سازی نیز در این پارک انجام شده و سکوهایی برای اسکان مسافران و همشهریان نیز تعبیه شده است.

عیدانی افزود: پیاده رو سازی خیابان شهید رجایی به صورت کامل انجام گرفته است و حد فاصل بین خیابان شریعتی به کانون امام نیز انجام شده است.

وی پیاده رو سازی شهرک فجر و قدس را از کارهای بزرگ شهرداری و شورای شهر دانست و ادامه داد: بلوار شهید بهشتی و آیت الله خاتمی نیز به صورت آسفالت و پیاده رو سازی انجام گرفته است.

 

سخنگوی شورای شهر درمورد وضعیت المان های شهدای گمنام به عنوان یکی از طرح های سال 95 افزود: کف سازی، محوطه سازی، حوض و آب نمای المان شهدا تکمیل شده است و فقط نصب المان باقی مانده است که بلافاصله بعد ازعید نوروز به پایان خواهد رسید.

میدان شفق به عنوان یکی از ورودی های شهر از دیگر برنامه های سال 95 بود که عیدانی دراین باره گفت: اصلاح ترافیکی میدان شفق به پایان رسیده است و محوطه داخلی آن نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی درخصوص بهسازی آثار و ابنیه تاریخی اظهار داشت: بهسازی مناطق گردشگری اردکان همانند بازارنو به پایان رسیده است و بخشی از منطقه علی بیک نیز بهسازی و کف سازی آن صورت گرفته است.

عیدانی در خصوص نور پردانی آثار و ابنیه تاریخی تاکید کرد: منطقه چرخاب و خیابن سینا نور پردازی شده است و می توان بهسازی و نورپردازی آثار تاریخی را از بهترین عملکرد شورا و شهردانی دانست.

این مقام مسئول از اتمام فاز اول پروژه های بزرگی چون کاروانسرا سلطان و شهید صحرایی نیز خبر داد.

 

وی از نصب المان های مختلف در شهر ابراز خوشحالی کرد و افزود:  نصب المان المان دوچرخه قدیمی و سپاس معلم باعث ایجاد زیبایی بصری برای مردم خواه شد و به زودی المان های چراغ گردسوز و چرخ چاه نیز به زودی نصب خواهد شد که حجم این تعداد المان در یک سال مثال زدی بوده است.

ترمیم و بازسازی آسفالت های سطح شهر از دیگر وعده های شورا و شهرداری در سال 95 بود که عیدانی در این باره گفت: متاسفانه به علت ایجاد فاضلاب در اردکان و درگیری بین اداره فاضلاب و شهرداری به علت عدم پرداخت خسارت تخریب آسفالت توسط اداره فاضلاب درگیری بین این دو اداره صورت گرفت و درپایان پرداخت شد که خیابان صدرآباد و خیابان آیت الله خاتمی در اولویت برای سال 96 قرار گرفته اند.

جاوید عیدانی درپایان به کاهش 10 میلیاردی بودجه شهرداری و شورا تاکید کرد و آن را دلیل به سرانجام نرسیدن برخی از پروژه ها دانست.

پروژه پارک کوهستان اردکان و پارک نخل دو پروژه ای بودند که به سرانجام نرسیده و در مراحل اولیه مانده است و وضعیت نه چندان خوبی دارد امید است که مسئولان به گفته های خود عمل کرده تا در پایان سال شاهد عدم تحقق گفته های مئولان بعد از گذشت یک سال کاری، نباشیم.

در پايان مي توانيد وضعيت پارک کوهستان اردکان را مشاهده کنيد.

انتهاي پيام/

 

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.