ID : 17714195
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)ابرکوه:

شیوه های مقابله با بحران در خانواده با حضور 120 بانوی مددجو بررسی شد


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با بحران در خانواده و شیوه های مقابله با آن با حضور 120 بانوی مددجو برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سروابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای سرفصل آموزش مهارت های زندگی ویژه مادران، سرپرستان خانواده و نوعروسان، کارگاه آموزشی آشنایی با بحران در خانواده و شیوه های مقابله با آن با حضور 120 نفر از زنان سرپرست خانوار و نوعروسان در کانون شهید چمران برگزار شد.

وی افزود: اکرمی کارشناس ارشد مشاوره بهزیستی که به عنوان سخنران در این برنامه حضور داشت در توصیه به شیوه بحران زدایی در خانواده گفت: بحران‌ها و مشکلات زندگی، محک لیاقت و شایستگی افراد به شمار می‌روند. زوجین باید سعی کنند با عبور از این بحران، لیافت، جدیت و توان خود را به اثبات رسانند.

غلامپور گفت: اکرمی، در خصوص راه های مقابله با بحران از کاه، کوه نساختن و مسایل را بزرگ نکردن را توصیه کرد و تاکید کرد که کاه و کوه، هر دو وجود دارد ولی در زندگی افراد بدبین، فقط کوه وجود دارد.

مدیر کمیته امداد تصریح کرد: در پایان و جمع بندی مطالب به زوج‌های جوان توصیه شد که زمانی که نمی‌توانند به تفاهم برسند، حضور فرد سومی به عنوان مشاور می‌تواند در رفع مشکلات ارتباطی آنها مؤثر باشد.

پاسخگویی به سئوالات در پایان این جلسه صورت گرفت.

انتهای پیام /
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.