ID : 11685689
کنعانی مقدم:

صدور حکم مهدی هاشمی موجب خوشحالی مدافعان انقلاب شد


یک فعال سیاسی گفت: خیلی ها تلاش کردند تا پرونده مهدی هاشمی را سیاسی کنند اما قوه قضائیه با درایت و بدون اینکه این پرونده سیاسی شود حکم خود را صادر کرد که این اقدام دستگاه قضا موجب خوشحالی مدافعان انقلاب اسلامی در سراسر ایران شده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از دانا ،حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی در خصوص صدور حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی قوه قضائیه اظهار داشت: همان طور که پیش بینی می شد قوه قضائیه حکمی را برای مهدی هاشمی برید که قابل تقدیر است.



وی در ادامه افزود: خیلی ها تلاش کردند تا پرونده مهدی هاشمی را سیاسی کنند اما قوه قضائیه با درایت و بدون اینکه این پرونده سیاسی شود حکم خود را صادر کرد که این اقدام دستگاه قضا موجب خوشحالی مدافعان انقلاباسلامی در سراسر ایران شده است.



کنعانی مقدم تصریح کرد: محاکمه و صدور حکم مهدی هاشمی کاملا براساس قوانین و مقررات موجود انجام شد و قطعا اثر مثبتی در استحکام نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.



این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: پرونده مهدی هاشمی دوقسمت داشت که یک قسمت آن اقتصادی بود و یک قسمت سیاسی،بنده بارها در مصاحبه هایی که انجام دادم عنوان کردم که ابتدا باید به پرونده اقتصادی او رسیدگی شود بعد به پرونده سیاسی.



وی در خصوص فشارهایی که بر قوه قضاییه در این خصوص وارد شد، افزود: به کسانی که به قوه قضائیه فشار وارد می کنند توصیه می کنیم که مواظب باشند شریک جرم نشوند چرا که فشار بر قوه قضائیه خودش یک نوع جرم است،اگر بنا باشد عده ای از نفوذ و رانت سیاسی خود استفاده کنند و پرونده های اقتصادی را تحث تاثر قرار دهند مرتکب تخلف شده اند و قوه قضائیه می تواند با آنها برخورد کند.

 


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.