ID : 39590991
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد

ضرورت هماهنگی دستگاهی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان یزدی


حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بر ضرورت هماهنگی دستگاهی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان یزدی تاکید کرد.

به گزارش یزدرسا، صبح امروز معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این دیدار از تدوین برنامه و ارائه آن به آیت الله ناصری برای اجرای فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سازمان خبر داد و گفت: تلاش می شود این برنامه با اطلاعات دقیق و استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تدوین شود و از نتایج مطالعه و پژوهشی که در زمینه مدیریت شهری در حوزه فرهنگی، اجتماعی، هنری و اقتصاد شهر اسلامی مورد توجه مقام معظم رهبری با ۵ شاخص اصلی انجام شده، استفاده شود.

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی دستگاهی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارتقاء خدمات حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تاکید کرد و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خواستار فرصت ثابتی برای ارائه گزارش و دریافت رهنمودهای ایشان، با توجه به نگرانی هایی که در این حوزه دارند، شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.