ID : 1227282
درپی وقوع حوادث به علت عدم روشنایی؛

طرح روشنایی جاده حسن آباد به اشکذر اجرایی می شود


بخشدار اشکذر با بیان اینکه زیر سازی و آسفالت باند برگشت جاده حسن آباد به اشکذر در سال آینده اجرا می شود گفت: با توجه به وقوع حوادث گوناگونی که به علت عدم روشنایی مناسب در این جاده رخ داده است، روشنایی آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار اشکذر در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در اشکذر، ازبهره برداری روشنایی جاده حسن آباد به اشکذر تا پایان سال خبرداد.

سید محمد اشرف با اشاره به این که جاده "اشکذر به حسن آباد" در گذشته مسیر رفت و آمد زائرین امام رضا(ع) از یزد به مشهد بوده است افزود: طبق بررسی های انجام شده مقرر شد تا جاده حسن آباد و حسین آباد "دو روستای اشکذر" به اشکذر که یک بانده است به دو باند تبدیل شود.

وی با بیان اینکه آماده سازی باند برگشت این جاده صورت پذیرفته است، خاطر نشان کرد: به منظور زیر سازی و آسفالت ریزی باند برگشت جاده حسن آباد به اشکذر هزینه ای بالغ بر 600 ملیون تومان نیاز است که اعتبارات اجرایی آن در برنامه بودجه ای شهرستان در نظر گرفته شده است.

بخشدار اشکذر با اعلام این خبر که زیر سازی و آسفالت باند برگشت آن در سال آینده اجرا خواهد شد، گفت: با توجه به وقوع حوادث گوناگونی که در این جاده به علت عدم روشنایی مناسب رخ داده است، روشنایی آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

اشرف به پایه گذاری ستون های برق این جاده اشاره کرد و هرینه روشنایی جاده حسن آباد به اشکذر تا پایان بهره برداری را مبلغی معادل 150 ملیون تومان برآورد کرد.

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.