ID : 21152048
خطیب جمعه بافق:

عده‌ای با واردات بی‌رویه پول مردم را به جیب بیگانگان می‌ریزند


امام جمعه بافق گفت:عده ای در کشور هستند که با با واردات میوه از کشورهای بیگانه پول مردم را به جیب خارجی ها می ریزند و این کار زشت است.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛خطیب نماز جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به محورهای سخنان رهبری در دیدار نمایندگان مجلس دهم با وی اشاره کرد و گفت:نماینده گان مجلس قوانین انقلابی در مجلس مصوب کنند تا عزت و استقلال کشور را در منطقه و جهان به نمایش بگذارند.

وی  اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از محورهای سخنان رهبری دانست و ضمن یادآوری روز جهاد سازندگی و کشاورزی اظهار داشت:ایران در زمینه محصولات باغی  ودامی در جهان مقام سوم را داراست و این چگونه است که عده ای به واردات میوه به کشور مبادرت می ورزند.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گلایه از واردات میوه به کشور بیان داشت:عده ای در کشور هستند که با با واردات میوه از کشورهای بیگانه پول مردم را به جیب خارجی ها می ریزند و این کار زشت است.

وی به ولنگاری فرهنگی که در صحبتهای مقام معظم رهبری بیان شده است اشاره کرد و گفت:دین بزرگ اسلام  دینی کامل برای بشریت است و راه و رسم زندگی را برای بشریت از بدو تولد تا زمان ممات او آموخته و بیان کرده است.

امام جمعه بافق با بیان تعدادی از سنتهای ایرانی اسلامی بافق خطر نفوذ فرهنگی را هشدار داد و گفت: امروزه دشمن بدنبال مخدوش کردن اصالت فرهنگ دینی جامعه است و اگر مسؤلین فرهنگی غفلت نمایند و تدابیر سازنده ای برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن نیندیشند، صدمات جبران ناپذیری متوجه جامعه و خصوصاً جوانان عزیز ما اعم از دختر و پسر خواهد شد و بدنبال آن راه رسیدن به عزت و سربلندی هموار نخواهد شد .

حجت الاسلام سلیمانی در نماز جمعه این هفته بعضی  آمار طلاق،بیکاری و حاشیه نشینی را به اطلاع مردم رساند و گفت :در شان حکومت اسلامی نیست که که آمار بیکاری 7 میلیون نفره داشته باشد.

وی از جوانان بافقی خواست تا بر اشتغال در معادن بافق اصرار نورزند و با روی آوردن به اقتصاد مقاومتی تولید گندم و دیگر  محصولات مورد نیاز مردم را تولید نمایند و بگونه ای نباشد که نان خشک مهریز در بازار ما باشد ولی هیچ محصول بافقی در شهرهای دیگر نباشد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.