ID : 887809

عکس‌های پانورامای بسیار دیدنی از سراسر ایران


برخی از عکس‌های این مجموعه از کنار هم قرار دادن بیش از ۷۰ عکس به دست آمده است و پوشش نماهای بسیار باز از ویژگی عکس‌های پانوراماست.

یزد رسا؛ امید جعفرنژاد از معماری اماکن تاریخی مختلف ایران، عکس‌های پانورامای دیدنی تهیه کرده است. برخی از عکس‌های این مجموعه از کنار هم قرار دادن بیش از ۷۰ عکس به دست آمده است. پوشش نماهای بسیار باز از ویژگی عکس‌های پانوراماست.

پانوراما تصاویر ۳۶۰ درجه ای هستند که توسط دوریبن های عکاسی معمولی نیز قابل تهیه هستند . یکی از رایج ترین راه ها برای ساختن عکس های ۳۶۰ درجه ای تهیه کردن چندین عکس مختلف از یک سوژه و یا یک موضوع با دوربین است و بعد از آن با فراخوانی عکس های گرفته شده در برنامه فوتوشاپ تصاویر را به هم جوری می چسبانند که عکس های ۳۶۰درجه مانند ساخته شود…

 

عکس های پانوراما عکس هایی هستند که فضای وسیعتری نسبت به عکس های معمولی را پوشش می دهند. عکسی که از اتصال یک سری تصاویر جدا تشکیل شده و تصویری وسیع‌تر از زاویه‌ی دید معمول یک دوربین در یک عکس را ایجاد کرده است. برای ایجاد این تصاویر به نرم‌افزار خاصی برای اتصال و ادغام تصاویر نیاز است. یک تصویر پانوراما به هر گونه بازنمایی یک منظره با زاویه‌ای باز چه در نقاشی، عکاسی یا فیلم‌ برداری نیز سراسرنمایی گفته می‌شود . تصاویر پانوراما در دنیای عکاسی دیجیتال، از تلفیق نرم افزاری چند شات از یک صحنه بدست میاید.

 

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.