ID : 40592892
فرماندار بهاباد:

غرب از هدف آرمانی سپاه واهمه دارد/ سپاه یاور مظلومان دنیا


فرماندار بهاباد گفت: سپاه پاسداران در مسیر درستی است و غربی‌ها از این موضوع واهمه دارند.

علیرضا تیموری در گفتگو با پایگاه خبری یزدرسا با اشاره به اقدام نابخردانه پارلمان اروپا برای قراردادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدام مغرضانه علیه سپاه پاسداران از سر استیصال است و غربی‌ها می‌خواهند حمایت خود را از اغتشاشات اخیر کشور را به این‌گونه ابراز کنند.

وی افزود: این اقدام نابخردانه نه‌تنها چهره تروریست واقعی که خود حکومت غرب است را به دنیا نشان می‌دهد؛ بلکه بیان می‌کند که سپاه پاسداران در مسیر درستی است و غربی‌ها از این موضوع واهمه دارند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه سپاه پاسداران هدیه امام خمینی (ره) به ملت شریف ایران است، تصریح کرد: سپاه پاسداران همیشه در حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی و خدمت به مردم در سختی‌های اجتماعی و اقتصادی تمام تلاش خود را به کار برده و کارنامه درخشان آنها خود بیانگر این است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی دشمنی غرب با سپاه پاسداران، موفقیت‌ها و خدمات مختلف آنها به ملت شریف ایران است و غرب از اینکه سپاه یاور مظلومان دنیا است به‌شدت بیزار است.

تیموری با بیان اینکه این نهاد مردمی در کنار سایر نیروهای نظامی باتکیه‌بر مبانی و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت را به سایر کشورها صادر کرده است، عنوان کرد: این فرهنگ مقاومت زیاده‌خواهی‌های استکبار و در رأس آن، آمریکای داعش پرور و غده سرطانی اسرائیل را به استیصال کشانده است و در این مسیر شهدای والامقامی مانند سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است.

فرماندار بهاباد علاوه بر محکوم‌کردن اقدام پارلمان اروپا بیان کرد: این اقدام به‌نوعی ترور امنیت کشور ایران است و بی‌شک ملت ایران در کنار سپاه پاسداران و پشتیبان این نهاد ارزشمند در کشور هستند و به لطف خدا دشمنان اسلام و انقلاب در این توطئه ننگین، شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.