ID : 19190306
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خاتم:

فاصله طولانی خاتم از مرکز استان، نباید مانع توسعه این شهرستان شود /ضرورت ایجاد تشکل‌های اقتصادی برای رفع بیکاری در خاتم


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری خاتم گفت: دوردست بودن و مسافت طولانی شهرستان خاتم نباید مانع رشد و توسعه شهرستان شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم،کلانتری معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم ضمن قدردانی ازحضور مردم شهرستان خاتم در مراسم استقبال،مردمان این منطقه را ادم های رنج کشیده و سختکوشی معرفی و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای خدمت برای این منطقه از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

کلانتری در ادامه گریزی به سفر ریاست جمهوری به استان یزد داشت و افزود: این سفر بعد از دو اتفاق بزرگ در کشور انجام شد، اول موفقیت بزرگ هسته ای که کار سنگینی بود و نشانگر مشارکت ملی توام با وحدت و همدلی بود.

معاون وزیر گفت: مذاکرات با هدایت رهبر معظم انقلاب و با تدبیر دولت و همت تیم هسته ای به نتیجه رسید .

وی یکی از نتایج مذاکرات را رفع تحریم ها عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه برجام به نتیجه رسید و عزت ملت حفظ شد.

کلانتری با بیان اینکه کشور هشت سال و در دولت قبل، کامل با دنیای صنعت و اقتصاد قطع رابطه کرده بود گفت: یکی از نتایج مثبت برجام ارتباط با دنیای اقتصاد و ارتقا اقتصاد کشور بود.

وی دومین اتفاق بزرگ را هفتم اسفندماه روز انتخابات عنوان و اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفند ماه انتخابات آرام و قانونمند بود و مردم آزادانه و با علاقه پای صندوق های رای حاضر شدند.

کلانتری گفت: هوشیاری و آگاهی تشخیص درست یکی از نتایج بزرگ انتخابات بود که میتواند پیشرفت را برای کشور به ارمغان بیارود

معاون وزیر کار در ادامه با ذکر ظرفیت های شهرستان خاتم گفت: دوردست بودن و مسافت طولانی شهرستان خاتم نباید مانع رشد و توسعه شهرستان شود.

وی محیط زیست شهرستان را یک فرصت برای این منطقه تلقی و اظهار داشت: باید ظرفیت ها شهرستان از طریق نخبگان و فضای مجازی به کشور و جهان شناسانده شود.

وی در پایان با ذکر این مطلب که برای پیشرفت هر منطقه باید مردمان آن منطقه همت کنند گفت: ایجاد تشکل های اقتصادی از جمله تعاونی ها میتواند زمینه ساز اشتغال و رفع بیکاری در هر منطقه از جمله شهرستان خاتم شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.