ID : 7743216
گزارش مشروح صبح تفت از مراسم تجلیل از بازیگران تئاتر «سوفیای من»/ پاسخی به یاوه گویی یک سایت محلی؛

فرماندار تفت: اعتبار لازم برای تجهیز محل تمرین گروه طناز را اختصاص می دهیم


فرماندار تفت در مراسم تجلیل از گروه تئاتر طناز تفت در اقدامی زیبا اعتبار لازم برای تجهیز سالن تمرین این گروه را اختصاص داد و گفت: انشالله شهردار محترم از امروز عملیات اجرایی تجهیز این سالن را آغاز خواهند کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، مراسم تجلیل از بازیگران تئاتر «سوفیای من» که رتبه برتر استان در جشنواره سوره را کسب کردند، صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

حسن خانی رییس گروه «طناز تفت» در این دیدار با بیان اینکه استعداد های بی نظیر تئاتر در این گروه نمایشی کشف شده است، اظهار داشت: ما با دست خالی این کار بزرگ را شروع کردیم و به لطف خدا به مقام برتر استان هم رسیدیم.

سرپرست تئاتر «سوفیای من» با انتقاد از عملکرد اداره ارشاد تفت ادامه داد: این گروه در سالن نامناسبی فعالیت خود را انجام می دهد و تاکنون درخواست های زیادی را برای انجام تمرین در سالن ارشاد ارائه کرده است ولی با این در خواست ها مخالف شده که دلیل آن مشخص نیست.

خانی ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار و شهردار تفت، خاطرنشان کرد: مکانی که هم اکنون تمرینات این گروه در آن جا انجام می شود دارای زیر ساخت مناسب است ولی امکانات لازم را ندارد که از فرماندار شهرستان در خواست داریم تا اعتبار لازم را برای تجهیز این مکان تخصیص دهند.

فرماندار تفت با بیان اینکه برتری این گروه در سطح استان افتخار برای همه مردم عزیز تفت است، تصریح کرد: هرجا نام تفت در استان، کشور و حتی عرصه های بین المللی بدرخشد برای همه شهرستان افتخار و عزت است.

محمود زارع با تاکید بر شناسایی استعداد های هنری نهفته در سطح شهرستان، تصریح کرد: باید استعداد جوانان تفتی در همه شهرستان شناسایی و برای معرفی آن ها اقدامات لازم انجام گیرد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به اینکه از وضعیت نامطلوب محل تمرین گروه تا الان خبر نداشتم، در اقدامی زیبا اعتبار لازم برای تجهیز سالن تمرین گروه طناز را اختصاص داد و گفت: انشالله شهردار محترم از امروز عملیات اجرایی تجهیز این سالن را آغاز خواهند کرد.

در پی این دستور اعضای حاضر در جلسه فرماندار تفت را تشویق کردند.

رییس حوزه هنری استان در این مراسم نیز با بیان اینکه دفتر حوزه هنری در شهرستان تفت راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: تفت به علت نزدیکی به مرکز استان و ظرفیت های هنری فراوانی که دارد می تواند در این زمینه بسیار پیشرفت کند.

کوچک زاده ادامه داد: امیدواریم گروه طناز در سطح منطقه نیز رتبه بیاورند و این حرکت بسیار زیبا به عنوان افتخاری بی نظیر در کارنامه هنری تفت ثبت شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.