ID : 986513
رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان خاتم:

فعالیت بیش از 3 هزار بانو در شرکت تعاونی های خاتم/ اشتغال ۴۵۸ نفر در سال جاری


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم هفته تعاون را بهانه ای برای ارج نهادن به اندیشه والای تعاون دانست و گفت: بیش از ۱۵۴ شرکت تعاونی در بخش صنعتی، کشاورزی، خدمات اعتبار، حمل و نقل، مسکن، صنایع دستی و بانوان با ۳ هزار و ۷۷۳ نفر عضو در شهرستان خاتم فعالیت می کنند و این شرکت ها توانسته اند زمینه اشتغال۴۵۸ نفر را در سطح شهرستان فراهم کنند.

رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار یزد رسا از خاتم ، ضمن تبریک بمناسبت  فرا رسیدن هفته تعاون ، هفته تعاون را بهانه ای برای ارج نهادن به اندیشه والای تعاون دانست و گفت: این هفته متعلق به همه تعاونی هاست و درواقع جشن تولد دوباره تعاونی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 محمد رضا فلاحتی مروست تعاون و تعاونگری را عجین شده با خلق و خوی مردم ایران عنوان کرد و افزود: اگر چه قبل ازانقلاب اسلامی تعداد محدودی شرکت تعاونی وجود داشت اما با تلاش مردان بزرگی همچون شهید بهشتی طلیعه ای دوباره ایجاد و در اصل ۴۴ قانون اساسی بر آن تاکید شده و امروزه نتیجه آن فعالیت ۲۵ میلیون نفر عضو تعاونی در کشور است.

فلاحتی به بیان تعداد شرکت تعاونی ها در شهرستان پرداخت وگفت: بیش از ۱۵۴ شرکت تعاونی در بخش صنعتی، کشاورزی، خدمات اعتبار، حمل و نقل، مسکن، صنایع دستی و بانوان با ۳ هزار و ۷۷۳  نفر عضو در شهرستان خاتم فعالیت می کنند و این شرکت ها توانسته اند زمینه اشتغال۴۵۸  نفر را در سطح شهرستان فراهم کنند.

وی با اشاره به تعداد اعضای تعاونی سهام عدالت شهرستان افزود:۳۲ هزار نفر مربوط به شهرستان خاتم می باشد و این امر بیانگر آثار و برکات توسعه مالکیت و درآمد عمومی کشور بصورت عادلانه در بین آحاد جامعه است.

رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان خاتم در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری ۷ شرکت تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است که قریب به ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است و همچنین این شرکت تعاونی ها هر کدام دوره های آموزش ویژه مدیران، بازرسان و هیئت موسس را گذرانده اند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.