ID : 37775235
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

فعالیت ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در روز سیزدهم فروردین/ برپایی ٢٢٠ ایستگاه سلامت و غربالگری در سراسر یزد


زارع کمالی اعلام کرد: تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند.

سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: با شیوع کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی در سپاه الغدیر استان یزد در قالب 9 کارگروه ها آغاز به کار کرد.

وی بیان داشت: کارگروه رفع آلودگی و ضدعفونی یکی از این کارگروه های نُه گانه است که وظیفه گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد را بر عهده دارد و از همان ابتدای شیوع کرونا در یزد فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون و به طور مداوم این فعالیت ها با محوریت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادامه دارد.

زارع کمالی بیان داشت: با شروع رزمایش دفاع بیولوژیک در نهم فروردین ماه ۹۹ و همدلی و همکاری سایر نهادهای متولی امر و تجربیات ارزشمند بسیجیان روند ضدعفونی معابر و اماکن در یزد شدت گرفت.

وی اعلام کرد: بنابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به  دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند. این روند با توجه به حضور بسیج در تمام استان حتی روستاهای کوچک و دور از مرکز استان به خوبی انجام شد.

زارع کمالی با تقدیر از همدلی استاندار، فرمانداران و شهرداران سراسر استان با بسیج در اجرای رزمایش و ضدعفونی شهرهای استان عنوان کرد: سپاه تا پایان ریشه کنی بیماری منحوس کرونا به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد ادامه خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همچنین در هفته دوم تعطیلات عید نوروز بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونای استان یزد سپاه به کمک نیروهای انتظامی استان شتافت و ٧١٧ نفر از پاسداران و بسیجیان در قالب ٢۴٠ تیم از تجمع و حضور در پارک های درون محله ای جلوگیری به عمل آوردند.

وی با اشاره به اهمیت و غربالگری خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات سپاه الغدیر برای مقابله با شیوع کرونا با درخواست استان در حال حاضر ٢٢٠ پایگاه ایستگاه سلامت و غربالگری و تست تب سنجی در سراسر استان  توسط بسیجیان دایر و اداره می شود.

انتهای پیام/


 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.