ID : 955381
مسئول کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع):

فیلم "مهمان ناخوانده" برای حضوردر جشنواره رضوی کلیدخورد


فیلم کوتاه داستانی میهمان ناخوانده به تهیه کنندگی کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع) استان یزد برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی کلید خورد.

به گزارش يزد رسا، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری امام رضا (ع) جهت حضور در هشتمین جشنواره فیلم رضوی اقدام به ساخت فیلم کوتاه داستانی با نام مهمان ناخوانده كرده است.

داود زارعیان افزود: داستان فیلم روایتگر جوانی معتاد است که ناخواسته همراه با کاروان زیارتی اعزامی از کانون امام رضا (ع) به سمت مشهد حرکت می کند؛ او با ترفندهایی می خواهد راهش را جدا کند اما...ودر پایان جوان هدایت شده و توبه می كند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری ولایت گفت: فیلم مهمان ناخوانده از روز 4 مردادماه و با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری اداره کل ارشاد استان یزد در پارک آزادگان کلید خورده است.

زارعیان با بیان اینکه کار فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده است ادامه داد:فیلم مهمان ناخوانده اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

وی بيان كرد: فیلم کوتاه داستانی میهمان ناخوانده به نویسندگی و کارگردانی سعید شهریارو بازیگری مرتضی نسیم سبحان،ابوالفضل میروکیلی،احمد سهیلی مقدم،جلیل جاوید و... برای شرکت در جشنواره آماده شده است.

لازم به ذکر است،هشتمین جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از 18 لغایت 20 شهریور ماه سال جاری ،همزمان با روز بزرگداشت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و روز سینما در یزد برگزار خواهد شد.

منبع: دبير خانه كانون مساجد استان يزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.