ID : 16459749
رئیس آموزش و پرورش بخش مروست:

قدرت ایمان و تفکر شهید فهمیده‌ها؛ موجب نابودی دشمنان شده است


رئیس آموزش و پرورش بخش مروست در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید فلاحتی قدرت ایمان ، بصیرت و تفکر امثال شهید فهمیده ها را به عنوان عاملی جهت به زانو در آوردن دشمنان خواند .

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، به مناسبت هفته بسیح دانش آموزی همایش استکبار ستیزی در دبیرستان شهید فلاحتی بخش مروست برگزار شد .

رئیس آموزش و پرورش مروست در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز بخش مروست به بیان مطالبی پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت .

یزدانی  با اشاره به آیاتی از سوره فیل به همراه بودن ایمان و بصیرت اشاره کرد و با برشمردن رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان به ویژه دانش اموزان در دوران جنگ تحمیلی از حسین فهمیده به عنوان الگوئی برای دانش آموزان و دنیا یاد کرد و گفت : قدرت ایمان ، بصیرت و تفکر امثال شهید فهمیده ها و شما دانش اموزان دشمنان این مرز و بوم را به زانو در آورده است و امروز شما باید در سنگر علم آموزی و کسب دانش ادامه دهنده راه شهدا باشید .

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور ما و هدف قرار دادن ایمان گفت : قدرت تعقل ، بصیرت و آگاهی  شما در عرصه های مختلف اجازه نخواهد داد تا جوانان از خط و راه رهبری خارج شوند .

یزدانی در پایان به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی در بخش مروست و تعامل خوب این دو مجموعه پرداخت .

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.