ID : 12957913
امام جمعه مهریز:

قطعا افرادیکه غرب از آن‌ها حمایت می‌کنند مشکل دارند


امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه کسانی که در کشور ما غرب و دنیای استکباری از آنها حمایت می کنند قطعا دارای مشکل هستند گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ما در 36 سال گذشته این وضعیت را به خوبی در خصوص افراد و شخصیت ها نشان می دهد و...

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: کسانی که در کشور ما غرب و دنیای استکباری از آنها حمایت می کنند قطعا دارای مشکل هستند .

 

وی اظهار داشت: در مقابل اگر دنیای استکباری و دشمنان از کسی در کشور ما مخالفت کردند و علیه او دست به توطئه زدند بدون شک او انسان درستکار، صادق و مخالف غرب است .

 

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ما در 36 سال گذشته این وضعیت را به خوبی در خصوص افراد و شخصیت ها نشان می دهد و ملاک خوبی برای تشخیص افراد است .

 

امام جمعه مهریز گفت: زیر بغل برخی افراد در کشور ما بوی تعفن دلبستگی به غرب و آمریکا به مشام می رسد و قبلا هم وجود داشته که بارها در خطبه های نمازجمعه آن به اشاره کرده ام .

 

 

امام جمعه مهریز در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به سادگی بدست نیامده و حاصل شهادت و ایثارها ها می باشد افزود: قطعا این انقلاب با مقاومت و بصیرت مردم محفظو می ماند و کفر جهانی علیرغم توطئه های مختلف راه به جایی نمی برند .

 

برهان گفت: باید درد دین و انقلاب و نظام داشت و سختی ها را تحمل کرد و سیلی خورد که این رویه مردم ولایتمدار و انقلابی است .

 

امام جمعه مهریز اظهار داشت: مردم باید اهل خون و قیام باشند و قیام کردن تنها مخصوص مردم ولایتمدار قم نیست و همه افراد باید همیشه آماده ایثار و قیام در برابر توطئه های کفر جهانی باشند .

 

برهان با تبریک روز مبعث آن را از مهمترین اعیاد در جامعه مسلمانان دانست و بر شناخت سیره نورانی نبی مکرم اسلام (ص) و الگو قرار دادن ایشان تاکید کرد .

 

امام جمعه مهریز گفت: بر امت اسلام است که همواره در اعیاد ائمه اطهار (ع) نسبت به برگزاری مراسم های شایسته اقدام کنند .

 

برهان همچنین به حرکت و پویایی در مقابل ایستایی اشاره و از مردم خواست تا همواره در تمامی عرصه های مختلف با بینش و بصیرت و دشمن شناسی برای تداوم انقلاب و اهداف ولایت اقدام کنند .

انتهای ییام/ع   




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.