ID : 14935910
خطیب جمعه بافق:

قطعا آمریکا استکبار جهانی است / هر گونه صحبت تفرقه انگیز محکوم است


خطیب جمعه بافق گفت : مقام معظم رهبری فرمودند امریکا مستکبر است باحرکاتش داعش وجبهه النصر بوجود آورده تا چهره اسلام را زشت وقبیح به جهانیان معرفی کند وما مدافع مظلوم با هر فرهنگ ودینی که باشد هستیم وبا ظالم مبازره می کنیم. از هر جریان که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند حمایت می کنیم .

به گزارش خبر نگار بافق خبر  : خطیب نماز جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت دهه کرامت ولادت ثامن الحج علی بن موسی (ع) با اشاره به محور های سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با  مجمع اهل بیت و ریس صدا و سیمای کشور های اسلامی گفت : ایشان فرمودند که شما که طرفدار اهل بیت هستید و ائمه ما در راستای ارزشهای دینی گام وقدم برمی داشتند و تنها با نشستن و گفتن درد دوا نمی شود وباید در مقابل مستکبرین جهان به پا خیزید .

خطیب جمعه بافق افزود : مقام معظم رهبری فرمودند امریکا مستکبر است باحرکاتش داعش وجبهه النصر بوجود آورده تا چهره اسلام را زشت وقبیح به جهانیان معرفی کند وما مدافع مظلوم  با هر فرهنگ ودینی که باشد هستیم وبا ظالم مبازره می کنیم. ازهرجریان که در مقابل  استکبار جهانی ایستادگی می کند حمایت می کنیم .

وی بیان اینکه  امریکا تلاش می کندایجاد تفرقه  بین شیعه وسنی , مسلمانان را به جان هم باندازد گفت : امام خامنه ای فرمودند مطرح کردن این مسائل تفرقه انگیز حرام است واینها برادر های دینی ما هستند و به ریس صدا و سیما کشور های اسلامی فرمودند در راستای اهداف اسلام گام وقدم بردارند متاسفانه  بعضی ها در راستای منافع غرب گام وقدم بر می دارند .

حجت السلام سلیمانی با اشاره به روز جهانی مسجد بیان کرد : 50 سال پیش رژیم اسراییل مسجد القصی را قدمت تاریخی زیادی دارد وقیله اول مسلمانان جهان است را به آتش کشید . مساجد از زمان پیامبر وائمه اطهار پایگاه حکومتی اسلام بوده است . بعد از پیروزی انقلاب امام راحل فرمودند مسجد پایگاه است و دوران دفاع مقدس موفقیت انقلاب به برکت همین مساجد بوده است . این ابتکار امام خمینی (ره) بوده که توانست این سنگر را حفظ کند و امروز هم باید این سنگر حفظ شود . 

وی در ادمه با تاکید بر بالابردن سیستم دفاعی کشور گفت :فردا روز صنعت دفاعی است کشور ما که روزی توان آنچنانی در صنعت دفاعی  نداشت  ولی امروز جایی رسیده است که می توانیم تمام حرکتهای منطقه را به طور دقیق کنترل کنیم خیلی حرکت که دشمن در طول یکی دوسال اخیر می خواستند انجام داده با همین دستاورد های دفاعی خنثی شده است

امام جمعه بافق در پایان با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولتمردان ومردم خواست در مسیر هم دلی وهم زبانی که توسط مقام معظم رهبریدر اول امسال بیان شده است  حرکت کنند وبا وفاق وهم دلی مشکلات کشور را حل کنند . این سال ما حق نداریم حرکتی انجام دهیم مایع تفرقه وجدایی باشد وباید دولت در کنا رمردم ومردم در کنار دولت گام های موثری برای رفع مشکلات اقتصادی بردارند .




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 3.0 stars out of 5.