ID : 13637500
هاشمی:

قطعیت حکم مهدی هاشمی حاکی از استقلال قوه قضائیه است


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس : قوه قضائیه علیرغم فشارها و جوسازی‎ها حکمی صادر کرد که مورد قبول عموم جامعه است/ انتظار داریم درخصوص پرونده‌های حساس سرعت عمل بیشتری را شاهد باشیم.

به گزارش یزدرسا ،سید مهدی هاشمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس  در واکنش به قطعیت حکم "مهدی هاشمی" گفت:  قوه قضائیه یک قوه مستقل است و باید به هر کیفیت گروه‌های مختلف و افراد مختلف را به رسمیت بشناسند و همه باید در مقابل احکام آن تمکین کنند.


وی افزود: به هر کیفتی به نظر می‌رسد قوه قضائیه در جریانات اخیر نشان داده که وابسته به احزاب و گروه‌ها و جناح‌های مختلف نیست.


این نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فشارهائی که در جریان رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بر قوه قضائیه اعمال می‎شد، خاطرنشان کرد: در مورد پرونده‎هائی که به قوه قضائیه ارجاع داده شده شاهد بودیم که اگر موردی بوده و تخلفی صورت گرفته قوه قضائیه برخوردی قاطعانه کرده است.

 


وی در خصوص قطعیت حکم مهدی هاشمی اظهار داشت: عملکرد قوه قضائیه در اینخصوص  نشان می‌دهد که قوه قضائیه جناحی نیست و وابستگی به جناح‌های مختلف ندارد.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین افزود: من تشکر می‌کنم از قوه قضائیه که علیرغم همه فشارها و جوسازی‌هایی که بود بهر حال حکمی صادر کردند که مورد قبول عموم جامعه قرار گرفته است.


سید مهدی هاشمی ضمن تشکر از عملکرد قوه قضائیه در خصوص نهائی شدن پرونده و حکم مهدی هاشمی گفت: ما انتظار داریم که قوه قضائیه پرونده‌های دیگری که در این راستا وجود دارد را نیز با همین قاطعیت و سرعت پیگیری کند منتهی باید سرعت بیشتری در بعضی از پرونده‌های حساس صورت پذیرد.

منبع:نسیم

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.