ID : 6945517
طی چند روز گذشته؛

قیمت برخی میوه جات در مهریز 70 درصد افزایش یافت


طی چند روز گذشته قیمت برخی میوه های شاخص مورد نیاز مردم و بخصوص خیار و هندوانه نسبت به قبل از ماه مبارک رمضان تا 60 الی 70 درصد در شهرستان مهریز افزایش یافته است .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز ، جمعی از شهروندان مهریزی با ابراز ناخرسندی در این رابطه خواستار بررسی موضوع و نظارت بیشتر مسئولان امر شدند .

آنها  با اشاره به اینکه گرانی میوه جات از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان مهریز افزایش یافته ، خواستار رسیدگی مسئولان امر به این مسئله و نظارت دقیق تر بر نحوه عرضه میوه جات شدند .

یکی از  کسبه  خیابان سید مصطفی خمینی مهریز در گفت و گو با خبرنگار صبح مهریز علت اصلی گرانی میوه جات و بخصوص هندوانه و خیار رابخاطر ماه مبارک رمضان و عدم وارد شدن آن به استان اعلام کرد .

وی که خواست نامش فاش نشود اظهار داشت: توزیع کنندگان میوه همانند گذشته تنها طبق مقررات براساس فاکتور خرید درمرکز استان درصدی را اضافه می کنند .

در این ارتباط رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهریز اظهار داشت: گرانی میوه جات استانی است و تنها مخصوص شهرستان مهریز نمی شود .

" حبیب الله خلفایی " در گفت و گو با صبح مهریز افزود:  در ماه مبارک رمضان همانند سایر ماه میوه به یزد نمی رسد که بخشی از گرانی آن بخاطر همین مسئله است .

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته در مجموع حدود حدود 50 الی 60 درصد قیمت هندوانه و خیار اضافه شده و سایر میوه ها تفاوت چندانی ندارد .

این مسئول گفت: مفازه های مهریز همانند گذشته طبق فاکتوریکه دریافت می کنند فقط 30 درصد به قمیت خرید اضافه می کنند و به فروش می رسانند .

خلفایی اظهار داشت: چهار بازرس این اداره طبق مقررات بر نحوه عرضه و فروش نظارت جدی دارند و مردم می توانند گران فروشی ها را به این اداره اعلام کنند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.