ID : 10397178
شیوا:

قیمت دنا نهایی است/یکه زارع:منتظر ابلاغ رسمی قیمت هستیم


رئیس شورای رقابت در حالی از نهایی بودن قیمت دنا سخن می گوید که مدیرعامل ایران خودرو همچنان از برگزاری جلساتی برای نهایی شدن قیمت دنا خبر می دهد.

به گزارش یزدرسا ،رضا شیوا  با اشاره به اینکه در دستورجلسه این هفته شورای رقابت زمانی برای بررسی قیمت نهایی دنا در نظر گرفته نشده است، اظهار داشت: در دویست و هفتمین جلسه شورای رقابت موضوعاتی از جمله بررسی مصوبه 2 جلسه شماره 193 ( موضوع VOIP ) کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای رقابت و اقتصاد مقاوتی و ارزیابی شروط پنجگانه شورای رقابت « مصوبه 187 شورا» در خصوص تنظیم دستورالعمل قیمت خودرو در دستور کار قرار دارد.


وی با بیان اینکه شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری دنا را تعیین و  مرکز ملی رقابت قیمت نهایی این خودرو را اعلام کرده است، افزود: به زودی در قالب یک نامه رسمی قیمت دنا را به شرکت ایران خودرو ابلاغ می کنیم.


به گزارش تسنیم، اظهارات رئیس شورای رقابت در حالی مطرح می‌شود که یکه زارع مدیر عامل شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه قیمت خودروی دنا هنوز قطعی نیست، به خبرنگار تسنیم گفته است:چهارشنبه هفته جاری در جلسه شورای رقابت، درباره قیمت دنا تصمیم گیری نهایی خواهد شد.


مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرده که وقتی قیمت قطعی خواهد بود که به صورت رسمی به خودروساز اعلام شده یا بر روی سایت شورای رقابت قیمت نهایی به ثبت رسد.


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.