ID : 40044742
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

لازمه شکل‌گیری تمدن اسلامی، نابودی همه تفکرات شیطانی مانند تفکر سردمداران رژیم صهیونیستی است


سردار پورشمسی گفت: موضوع آزاد سازی قدس ابرایدئولوژیک جهان اسلام است و این مبارزه تا نابودی و از هم پاشیدن کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه موضوع فلسطین و آزاد سازی قدس سمبل جهان اسلام است اظهار داشت: مبارزه با رژیم صهیونیستی سمبل مبارزه مردم جهان اسلام است زیرا که اگر پایه های سست این رژیم منحوس ازهم بپاشد به طور قطع به دنبال آن تمامی پایه های استکبار در جهان غرب نیز از هم خواهد پاشید.

وی ادامه داد: مبارزه با رژیم صهیونیستی خط مقدم مبارزه مسلمانان با استکبار و استبداد است زیرا موضوع آزاد سازی قدس "ابرایدئولوژیک" جهان اسلام است و همگان بدانند این مبارزه تا نابودی و از هم پاشیدن کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به صحبتهای فرمانده کل قوا در دیدار با دانشجویان که فرمودند امروز جهان در آستانه یک نظم نوین جهانی است خاطرنشان کرد:نشانه های شکل گیری این نظم نوین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بروز و بعد شکست مفتضاحنه رژیم صهیونیستی در  جنگ های 33روزه،جنگ غزه و ... نمایان تر شد زیرا که به تمام جهانیان خبر از ظهور و قدرت نمایی جوانانی ثابت قدم، استوار و توانمند داد که امده اند با اراده های استوار خود و دستانی که دیگر مثل سابق خالی نیست دیوار هر ظلم و ستمی را فروبریزند.

پورشمسی ادامه داد:نشانه های سقوط رژیم صهیونیستی بروز کرده است و تمام تئوریسین های جهان به این موضوع اذعان دارند و به همین دلیل جهاد تکفیری را عَلم کردند تا بتوانند مانع سقوط رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی شوند اما جبهه مقاومت با فرمانده ای جمهوری اسلامی ایران و سردار دلاور جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی در کوتاه ترین زمان ممکن این تفکیری ها را نابود و به لطف رهبری و هدایت فرمانده کل قوا حتی این گروه های تکفیری عاملی برای تحکیم و در هم تنیدن جبهه های پراکنده مقاومت با یکدیگر شد.

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه با بیان اینکه طرح سازش برخی از حکام خود فروخته عربی با رژیم صهیونیستی نیز در راستای جلوگیری از فروپاشی این رژیم بوده که با حمایت و پشتیبانی آمریکا در حال انجام است خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم اقصی نقاط جهان در راهپیمایی روز قدس عامل فروپاشی و مردود شدن تمامی طرح های استکبار خواهد شد و عاملی خواهد بود تا چنین طرح های خائنانه ای راه به جایی نبرد.

پورشمسی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم استان دارالعباده یزد برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم ولایتمدار و بصیر استان همواره حامی و پشتیبان آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های ناب خمینی کبیر (ره) بوده‌ و فردا نیز همانند سال‌های گذشته پرشور درصحنه حاضر خواهند شد و پیام حمایت خود را از ملت‌های مظلوم عالم به‌ویژه فلسطین اشغالی را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.