ID : 8007395
امام جمعه اشکذر در دومین جلسه ستاد اقامه نماز اشکذر؛

لزوم تفهیم برکات اقامه نماز جماعت در جامعه/ نقش اعضای ستاد نماز در تفهیم این دغدغه


امام جمعه و رئیس شواری اقامه نماز شهرستان اشکذر در جلسه ستاد اقامه نماز گفت: دغدغه نظام، رسیدن به مرحله فراگیر شدن اقامه نماز جماعت است که باید برکات آن در جامعه تفهیم شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، حجت الاسلام طالبیان، امام جمعه و رئیس شواری اقامه نماز شهرستان اشکذر در جلسه ستاد اقامه نماز گفت: دغدغه نظام، رسیدن به مرحله فراگیر شدن اقامه نماز جماعت است که باید برکات آن در جامعه تفهیم شود.

در دومین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اشکذر حجت الاسلام طالبیان، رئیس شورای اقامه نماز این شهرستان اظهار داشت: اعضای ستاد با مراجعه به مساجد و تمام مکان هایی که نماز جماعت برگزار می شود، باید به مردم تفهیم کنند دغدغه نظام و رهبری، رسیدن به مرحله اقامه نماز جماعت اول وقت است.

در ادامه حجت الاسلام حبیبیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با بیان حدیثی از امام رضا (ع) پیشنهاداتی در زمینه برگزاری هر چه بهتر نماز جماعت بیان کرد.

 حجت الاسلام عسکری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان که میزبانی جلسه را بر عهده داشت هم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، امیدواریم آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان، با آمادگی کامل بحث اقامه نماز جماعت اول وقت را پیگیری کنند.

در بخش پایانی جلسه کمالیان، رئیس اداره آموزش و پرورش و نیز کارشناسان فرهنگی دانشگاه های شهرستان گزارشی از اقامه نماز جماعت سال گذشته و برنامه های آتی را تبیین کردند.

گفتنی است، دومین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اشکذر با حضور حجت الاسلام حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد "حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه، "شاه حسینی" فرماندار شهرستان و سایر اعضاء در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد. 

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.