ID : 12554948
درنشست مسئولین دانشگاه آزاد اشکذر با فرماندار مطرح شد

لزوم گسترش تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اشکذر/ تقویت بنیه مالی دانشگاه با فعالیت های اقتصادی


نشست مدیران و مسئولین دانشگاه آزاد اشکذر با فرماندار این شهرستان به منظور بررسی راهکارهای افزایش توان مالی این دانشگاه و همچنین تصمیم گیری در خصوص افزایش رشته های دانشگاهی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، نشست مدیران و مسئولین دانشگاه آزاد اشکذر با فرماندار این شهرستان به منظور بررسی راهکارهای افزایش توان مالی این دانشگاه و همچنین تصمیم گیری در خصوص افزایش رشته های دانشگاهی این دانشگاه برگزار شد.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر در این نشست ضمن ارائه پیشنهاداتی مبنی بر تقویت بنیه مالی دانشگاه آزاد اشکذر، اظهار داشت: دانشگاه آزاد می تواند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی و علمی متناسب با رشته های دانشگاهی خود، نسبت به افزایش توان مالی خود اقدام کند.

 

وی همچنین بر لزوم افزایش رشته های این دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید با بررسی شرایط آموزش عالی نسبت به جذب رشته های تحصیلی به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد اقدام شود.

 

"دکتر دهقان" ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد اشکذر دارای چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری می باشد.

انتهای پیام/ع





summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.