ID : 37802403
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

مجلس دهم می توانست عملکرد بهتری در خصوص مقابله با کرونا داشته باشد


محمدرضا صباغیان پیرامون اقدامات مجلس در راستای حمایت از تولیدکنندگان و اصناف گفت: مجلس در این زمینه در این هفته نیز جلساتی خواهد داشت هر چند معتقدم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ علت مخالفت نمایندگان مجلس با طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه را ناشی از شرایط کنونی اقتصادی کشور دانست و گفت: دلیل مخالفان این طرح این بود که اولا تولید خدمات و محصولات مورد نیاز مردم با مشکل روبرو می شد  ثانیا با استمرار این تعطیلی ها و ضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تحت تاثیر قرار گرفته و با توجه به اینکه به دلیل تحریم های اقتصادی وضعیت مالی کشور نیز مطلوب نیست دولت نمی توانست از نظر اقتصادی مردم را حمایت کند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور افزود: موافقان این طرح هم از بابت سیر صعودی شیوع بیماری کرونا پس از بازگشایی نگرانی هایی داشتند و معتقد بودند این اتفاق می تواند کشور را مجددا وارد فاز بحران کرونا کند البته  با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و روند کاهشی شیوع بیماری،  در مجموع نمایندگان با اکثریت آرا به این طرح رای منفی دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون اقدامات مجلس در راستای حمایت از تولیدکنندگان و اصناف گفت: در این زمینه تصمیم گیرنده ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کروناست که البته تصمیمات خوبی نیز همچون اعطای تسهیلات بانکی و بسته های معیشتی گرفته شده است البته مجلس نیز در این زمینه جلساتی داشته و در این هفته نیز خواهد داشت هر چند معتقدم مجلس می توانست  در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد.

صباغیان درپایان در خصوص عملکرد مجلس دهم ابراز داشت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب، مجلس در راس امور قرار دارد اما متاسفانه مجلس فعلی نتواسته کارآمدی لازم را در امور مختلف داشته و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است. 

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.