ID : 37668024
امام جمعه ابرکوه:

مجلس یازدهم در تراز گام دوم انقلاب است


حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی گفت: شاید بتواند گفت نمایندگانی که برای مجلس یازدهم انتخاب شده‌اند، مسئولیتی حساس‌تر و مهم‌تر نسبت به ادوار گذشته به دوش می‌کشند و علت این اهمیت هم این است که مجلس یازدهم نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن تقدیر از مردم استان یزد بخاطر مشارکت مطلوب در انتخابات مجلس یازدهم و تبریک به منتخبین مردم در سطح استان، گفت: نماینده منتخب ما در هر شهر و هر استانی که باشد تأثیرگذار در عرصه کشور است و باید مصالح کشور و منافع ملی و قوانین مدنی و نیازهای عمومی جامعه را در بخش قوه مقننه مدنظر قرار دهد و پاسخگو باشد.

وی افزود: شاید بتواند گفت نمایندگانی که برای مجلس یازدهم انتخاب شده‌اند، مسئولیتی حساس‌تر و مهم‌تر نسبت به ادوار گذشته به دوش می‌کشند و علت این اهمیت هم این است که مجلس یازدهم نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مجلس یازدهم باید زیرساخت توفیق مجالس آینده و سرنوشت آینده کشور را رقم بزند، اظهار داشت: در این دوره عموما منتخبین مردم نیروهای دردشناس، انقلابی، ولایی و مسئولیت‌پذیر و افرادی هستند که هیچ‌گونه واهمه‌ای از دشمن و تهدیدات و عربده‌کشی‌های او ندارند و در مقابل بدخواهان همچون بنیان مرصوص ایستاده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب باید به معنای واقعی درد مردم را داشته باشند و نسبت به حل و فصل مشکلات اقتصادی که امروز کشور با آن مواجه است تلاش کنند و رویه مدیریتی کشور را تغییر دهند.

وی تأکید کرد: امیدوارم منتخبین مردم همگام با ملت انقلابی در تبعیت از رهبر انقلاب گام بردارند، چرا که مصالح کشور و منافع ملی در انسجام و تبعیت از ولی امر است و نمایندگان مردم باید برای پاسداشت آرمان انقلاب و زمینه‌سازی و بسترسازی برای جهان‌شمول کردن انقلاب اسلامی و آرمان جهانی مستضعفین و حمایت از ملت‌های مظلوم و ستم‌دیده در جهان، تلاش کنند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: به هر میزان که ما بیشتر بتوانیم آرمان حاکمیت جهانی اسلام را در اذهان عمومی و افکار عمومی روشن کنیم و مردم دنیا را با اصول و اهداف و مبانی نظام اسلامی از عدالت احتماعی و حقوق بشر و اهداف سعادت‌بخش و انسان‌ساز اسلام تعالیم دینی آشنا کنیم، زمینه گرایش ملت‌های جهان را به اسلام بیشتر فراهم کرده‌ایم و زمینه فرج حضرت حجت (عج) را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.