ID : 20665363
حجت الاسلام مهدوی نژاد:

مخالفت امام جمعه یزد با برگزاری کنسرت، حجت را بر مسئولین تمام کرد


مسئول هیات انصار ولایت یزد با اشاره به مخالفت صریح آیت الله ناصری با برگزاری مراسمات ضد فرهنگی نظیر کنسرت در استان گفت: از آنجا که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به عنوان بزرگتر این استان و کارشناس اسلامی موضع گیری کرده اند حجت بر مسئولین تمام است.

به گزارش یزد رسا؛ مسئول هیات انصار ولایت یزد  در مصاحبه با عصر فرهنگ با انتقاد از بی توجهی متولیان فرهنگی استان به دغدغه های مردم و علمای یزد گفت: مسئولین فرهنگی استان باید در ارائه مدل و قالب فرهنگی در استان یزد به فرهنگ بومی و  مذهبی هم توجه داشته باشند. فرهنگ یزدی ها یک فرهنگ 100 ساله و دویست ساله نیست، فرهنگی به قدمت تاریخ اسلام است. باید اسلام را در سیاستگذاری ها مد نظر داشت.


حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد اظهار کرد: متولیان فرهنگی در اداره «ارشاد اسلامی» نام اسلام را هم یدک می کشند. یعنی تمامی فعالیت های فرهنگی_هنری باید از فیلتر اسلام عبور کند و به همین جهت اخذ تائیدیه کارشناسان اسلامی و علما برای اجرای برنامه ها یک مطالبه به حق است.


وی با اشاره به مخالفت صریح آیت الله ناصری با برگزاری مراسمات ضد فرهنگی نظیر کنسرت در استان گفت: از آنجا که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به عنوان بزرگتر این استان و کارشناس اسلامی موضع گیری کرده اند حجت بر مسئولین تمام است.


مهدوی نژاد در پایان با اشاره به برگزاری تجمعات اعتراضی در گوشه و کنار شهر یزد اعلام کرد: مسئولین باید در ارائه برنامه های فرهنگی حتماً شاخصه های دینی، اسلامی و انقلابی را در نظر بگیرند. در غیر اینصورت مردم ناخرسند شده و قطعاً مردم به مرور زمان به این رفتار عکس العمل نشان خواهند داد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.