ID : 6910958
شهردار بهاباد:

مددجويان کميته امداد بهاباد از پرداخت 50 درصد هزينه هاي پروانه ساختمان معافيت شدند


شهردار بهاباد گفت: مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) بهاباد از پرداخت 50 درصد از هزينه هاي پروانه ساختمان معاف هستند.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "مهدي خاني زاده" در نشست هم انديشي معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد استان يزد با شوراي شهر بهاباد با بيان اين مطلب افزود: تمام تلاش خود را جهت ارايه بهترين خدمات به محرومين و همکاري با اين نهاد مقدس را بکار مي گيريم.

وي ضمن قدرداني از زحمات امدادگران کميته امداد اظهار داشت: مددجويان تحت حمايت کميته امداد امام خميني(ره) بهاباد از پرداخت 50 درصد از هزينه هاي پروانه ساختمان معاف هستند.

رييس شوراي اسلامي شهر بهاباد هم در اين نشست گفت: کميته امداد نهادي انقلابي است و خدمت در اين نهاد مقدس در راه کمک به نيازمندان افتخار است.

اکبر فلاح از آمادگي کامل شوراي اسلامي شهر بهاباد براي همکاري با کميته امداد خبر داد و افزود: شورا تا جايي که بتواند کميته امداد را در راستاي حل مشکلات نيازمندان و محرومين ياري مي کند.

رمضان باقري- مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بهاباد هم در اين نشست با ارائه گزارشي از عملکرد اين نهاد گفت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر همواره خدمات قابل توجهي را به مددجويان ارائه کرده است که اميدواريم اين همکاري ها ادامه داشته باشد.

در ادامه اين نشست اعضاي شوراي شهر نظرات و پيشنهادات خود را براي برطرف شدن مشکلات مددجويان بيان کردند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.