ID : 2272273
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

مدیران کم حوصله باید مسئولیت خود را رها کنند


جلسه هم اندیشی روسای آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق استان یزد به میزبانی بافق برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق، با حضور شیرزاد و محمدی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان یزد نشست ماهیانه هم اندیشی روسای آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق این استان به میزبانی شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست دو روزه، قریب به ۲۰ تن از مدیران آموزش و پرورش طی جلساتی در اتاق کنفرانس مدیریت آهنشهر، به بیان دغدغه ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف از جمله سوادآموزی، آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، تربیت بدنی و سلامت، برنامه ریزی و نوسازی مدارس پرداختند.

کمبود نیروی انسانی و فضاهای آموزشی به همراه رسیدگی به مسائل آموزشی دانش آموزان نیز از اهم مباحث پرداخته شده در این نشست ها بود.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان یزد در یکی از این جلسات به بیان سیاست ها و برنامه ریزی های وزارت مربوطه پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی بحثی است که مقام معظم رهبری در ابتدای سال بر همه تکلیف کردند و قاعدتا آموزش و پرورش در این راستا وظایف سنگینی دارد.

احمد شیرزاد سپس بیان کرد: مهم ترین وظیفه ما، پاسخگویی به گروه های مختلف بالاخص دانش آموزان عزیز است و باید فضایی ایجاد شود که این مهم اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: نظرات دانش آموزان ارزشمند است و باید قابل توجه مدیران و معاونان مدارس واقع شود.

این مسئول اذعان داشت: اگر یک مدیر یا مسئول، حوصله و توان شنیدن صحبت ها و نقدهای دانش آموزان را نداشته باشد، باید مسئولیتش را رها کند.

شیرزاد در پایان گفت: تعامل مدیران با والدین دانش آموزان نیز باید در حد مطلوب رعایت شود و استفاده از خرد جمعی و تدبیر سرلوحه امور قرار بگیرد.

مدیران کل حاضر پس از اتمام این نشست دو روزه، به همراه رنجبر و خواجه ای مدیران آموزش و پرورش کنونی و سابق بافق به عیادت محمدعلی غلامعلی پور انباردار هنرستان شهید باهنر این شهرستان که از ناحیه چشم دچار عارضه شده رفتند و جویای احوال وی شدند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.