ID : 29745021

مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج طلاب اردکان


صبح امروز، فرمانده جدید پایگاه بسیج طلاب اردکان معرفی شد.

به گزارش یزدرسا؛ در این مراسم فرمانده سپاه اردکان ضمن اشاره به جایگاه بسیج طلاب و روحانیون در روشنگری اقشار مختلف جامعه بر لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های بسیج در حوزه های علمیه تأکید کرد.

سرهنگ دهقانی گفت: سپاه آمادگی دارد تا در کنار حوزه علمیه مشکلات و معضلات فرهنگی شهر را بررسی نموده و در جهت برطرف کردن آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در سخنانی نیاز به حوزه علمیه را یکی از ضروریات دانست و گفت: ما در همه عرصه ها به حوزه علمیه نیاز داریم و هرجا از آن غافل شدیم به مشکل برخوردیم.

حجت الاسلام مهدی قره چاهی افزود: با توجه به موضوع مسجد محوری در برنامه های بسیج ما در مدارس، راهیان نور، روایتگری، برنامه های بصیرتی و سیاسی، پایگاه های محلات و هادیان سیاسی به طلاب حوزه علمیه نیاز داریم.

در ابتدای این برنامه مدیر حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه بسیج طلاب گفت: برگزاری جلسات معرفتی، حلقه های صالحین، یادواره های شهداء، همایش جوان انقلابی مؤمن، دوره آشنایی با مباحث ولایت فقیه، تریبون آزاد با حضور طلاب و اساتید، همایش 9 دی، حضور طلاب در زمینه روشنگری در ایام انتخابات و برنامه های ورزشی و تفریحی از جمله اقدامات حوزه علمیه اردکان بوده است.

وی اظهار داشت: به منظور گسترش ارتباط مردم بویژه جوانان با حوزه علمیه مراسمات ایام ولادت و شهادت ائمه(علیهم السلام) و مناسبت های دیگر نیز از سوی این حوزه برگزار شده است که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ناصر سعیدی پناه، حجت الاسلام حمید کمالی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید مطهری بسیج طلاب شهرستان اردکان منصوب شد.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه اردکان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان برگزار شد.

اردکان گویا




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.