ID : 2492370

مردم و مسافران خواستار رسیدگی به وضعیت جاده غربال بیز مهریز شدند


جمعی از مردم و مهمانان خواستار رسیدگی مسئولان راه و شهرسازی مهریز به وضعیت جاده و میدان ورودی تفرجگاه غربال بیز شدند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، از مهمترین مناطق ییلاقی و مهمان پذیر شهرستان مهریز در طول سال و بخصوص تعطیلات نوروز، تفرجگاه غربال بیز در جوار روستای گردشگری مدوار در بخش مرکزی است .
به گزارش صبح مهریز ، در نزدیکی روستای مدوار و قبل از وارد شدن به تفرجگاه غربال بیز میدانی وجود دارد که مسیر روستا به غربال بیز را جدا می کند و دارای حجم زیاد ترافیکی و عبور و مرور وسایل فراوان نقلیه است که همه ساله و بخصوص طی سال های اخیر تصادفات و واژگونی و خسارات مالی و جانی را به همراه داشته است .
تعدادی از شهروندان مهریزی و همچنین مهمانان و مسافران با بیان اینکه این میدان خیلی خطرناک و حادثه است و باید برای حل آن یک فکر اساسی صوزت گیرد از مسئولان مهریز و بخصوص راه و شهرسازی خواستار بررسی مجدد موضوع و اندشیدن فکری برای حل معضل موجود شدند .

در این خصوص صبح مهریز در تماس تلفنی با معاون اداره راه و شهرسازی از وی در خصوص برنامه های این اداره برای حل معضل این میدان شد که در پاسخ آقای ابویی افزود: کار ایمن سازی این میدان که نقطه خطرناکی در ابتدای تفرجگاه غربال بیز محسوب می گردد جزء برنامه اصلی است .

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه  کارهای صورت گرفته و طی همین هفته مجددا نسبت به حل مشکل در حد توان و موضوع ایمن سازی آن اقدام می شود تا به امید خدا شاهد تردد راحت و کم خطر در طول تعطیلات باشیم.

وی به برخی از فعالیت های این اداره در آستانه سال نو و بخصوص نصب علائم در طول مسیر ها و بخصوص غربال بیز و سایر تفرجگاه ها ، شستویی علام موجود ، لکه گیری مسیرها و خط کشی با هنکاری سایر دستگاهها اشاره کرد.

وی هدف از انجام برنامه های مختلف توسط این اداره را در راستای فرام کردن زمینه عبور و مرور مردم و مسافران در سطح جاده های اصلی و فرعی شهرستان ذکر کرد.

در شهرستان مهریز اماکن تاریخی ٰ طبیعی و تفرجگتاهی زیادی وجود دارد که از عمده آنها همین منطقه ییلاقی و آثار تاریخی آن است که که در 10 کیلومتری شهر قرار دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ابویی مهریزی
واقعا برای این منطقه زشته که این میدانش باشه من میخوام بدونم مهندس این پروژه کی بوده والا
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ ۱۷:۳۵.