ID : 38079030
معاون بازرگانی سازمان صمت یزد:

مرغ، تخم مرغ و شیر فقط به قیمت مصوب عرضه خواهد شد


معاون بازرگانی سازمان صمت یزد گفت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت تخم مرغ را 11 هزار تومان اعلام کرده که باید با همین قیمت عرضه شود.

علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا درباره چرایی عدم اجرای قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در یزد گفت: با جلساتی که برگزار شده و خواهد شد و هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، به زودی شاهد اجرای نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در بازار یزد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دیر اعلام شدن قیمت‌های مصوب و عدم برخی هماهنگی‌ها موجب شد تا طی چند روز گذشته مشکلاتی در بازار ایجاد شود، اظهار داشت: اما با جلساتی که برگزار شده و می‌شود و هماهنگی که صورت گرفته، قیمت مصوب اجرایی خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد افزود: طی یکی دو روز آینده قیمت مرغ با همان نرخ 15 هزار و 750 تومان مصوب ستاد تنظیم بازار کشور، در یزد عرضه خواهد شد.

افشارپور درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت تخم مرغ را 11 هزار تومان اعلام کرده که باید با همین قیمت عرضه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دارند تخم مرغ را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب می‌فروشند، اما طی یکی دو روز آینده هر کیلو تخم مرغ با همان قیمت 11 هزار تومان که قیمت مصوب کشوری است عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد درباره قیمت شیر نیز گفت: در چند روز آینده و با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شیر با قیمت مصوب دولتی در بازار عرضه خواهد شد.

افشار پور خاطرنشان کرد: البته واحدهای تولیدی نیز در تأمین موارد موردنیاز خودشان مشکلاتی دارند که باید با هماهنگی حل و فصل شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.