ID : 26828681
با قهرمانی تیم دبیرستان شاهد؛

مسابقات فوتسال جام مدارس در اردکان پایان یافت + تصاویر


مسابقات فوتسال جام مدارس شهرستان اردکان با قهرمانی تیم فوتسال واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان حضرت سید الشهداء (شاهد) پایان یافت.

به گزارش یزد رسا به نقل از  اردکان گویا؛ مسابقات فوتسال جام مدارس شهرستان اردکان با قهرمانی تیم فوتسال واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان حضرت سید الشهداء (شاهد) پایان یافت.

در این رقابت های ورزشی که چند تیم از واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام شهرستان اردکان شرکت داشتند، در پایان 2 تیم واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان سیدالشهداء و تیم واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان ماندگار شرف به مرحله نهایی راه یافتند که تیم دبیرستان سیدالشهداء توانست با غلبه برهمه حریفانش به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

تیم دبیرستان ماندگار شرف به مقام نائب قهرمانی و تیم دبیرستان نمونه حضرت آیت الله خامنه ای به مقام سوم دست یافتند.

محمد فتاحی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اردکان هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج روحیه ورزش و نشاط در بین دانش آموزان و مبارزه با کم تحرکی و فضاهای مجازی که دانش آموزان را به خودش مشغول کرده است بیان کرد و افزود: بنا بر برنامه ریزی ها، تیم قهرمان شهرستان به مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزی استان که در اواخر بهمن ماه و اوایل اسفندماه سال جاری در استان یزد برگزار خواهد شد اعزام می شود.

لازم به ذکر است این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه بسیج دانش آموزی و هیأت فوتبال شهرستان در محل مجموعه بزرگ ورزشی سالن فجر شهرستان اردکان برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.