ID : 7414236
دردومین دوره؛

مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان در اردکان با قهرمانی تیم جین اسپرت به پایان رسید


در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان در اردکان تیم جین اسپرت قهرمان شد.

به گزارش یزدرسا، مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا ضمن اعلام این خبر گفت : در بازی فینال این دوره از مسابقات ، تیم های جین اسپرت و سید هاشم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم والیبال جین اسپرت توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف خود بگذرد و به مقام قهرمانی دست یابد .
ابوالفضل طالعی افزود : در بازی رده بندی نیز ، تیم شهرداری اردکان به مقام سوم رسید .
وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مسئولین ورزش شهرستان برای برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت : دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان با حضور 14 تیم در رده سنی آزاد و به مدت دو هفته در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اردکان برگزار گردید .
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، مسئول هیئت والیبال و جمع دیگری از پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش والیبال ساحلی برگزار شد و به تیم های برتر حکم قهرمانی ، مدال و هدایایی داده شد .
لازم به ذکر است که دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج اردکان و با همکاری هیئت والیبال شهرستان اردکان برگزار گردید .
 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.