ID : 22547258
در راستای برگزاری دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران؛

مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه از استاد فوق ممتاز خوشنویسی تقدیر کرد


مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه در حاشیه راه یابی اثر خوشنویس ابرکوهی به چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران، از تلاش های این استاد فوق ممتاز تجلیل کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، در پی راه یابی اثر خوشنویسی استاد فوق ممتاز ابرکوهی به چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران، رضا عباسی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان از تلاش های این هنرمند تجلیل و قدردانی کرد.

عباسی اظهار کرد:  مرضیه بیگم پور از سال 1380 فراگیری هنر خوشنویسی را نزد استاد فوق ممتاز ابرکوهی، خانم لایق نژاد آغاز کرده و در سال 1384 موفق به اخذ مدرک ممتاز شد. وی کلاس های فوق ممتاز را در سال 1389 در محضر استاد سید احمد علوی گذراند و  با پشتکار فراوان در سال 1391  مدرک فوق ممتاز را هم کسب کرد.

مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه، ادامه داد: بیگم پور پیش از این به پیشنهاد استاد علوی کتاب رباعیات خیام را به صورت شکسته نویسی در طی 4 سال، باز نویسی کرد که این اثر ارزشمند در صورت حمایت مالی به زیور طبع نیز آراسته خواهد شد.

بیگم پور که 15 سال سابقه فعالیت در رشته خوشنویسی داشته و هم اکنون نیز به عنوان مدرس در انجمن خوشنویسان ابرکوه فعالیت دارد، کسب افتخارات ذیل را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است: 

مقام دوم کشوری روح خدا
مقام اول استانی جشنواره توحیدی
یکی از 20 نفر برتر جشنواره رضوی

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.