ID : 40008022

مصوبات جدید ستاد استانی کرونا اعلام شد


جانشین ستاد استانی کرونا از ارائه خدمات دستگاه های دولتی به مراجعه کنندگان به شرط دریافت واکسن و استفاده از ماسک خبر داد.

به گزارش یزدرسا، علی اکبر عزیزی گفت: یکی از مهمترین محور‌های این جلسه بحث واکسیناسیون سراسری در استان با توجه به ابلاغیه ستاد ملی است چرا که بر اساس این ابلاغیه تمامی آحاد مردم باید در سال جاری یک دوز واکسن را دریافت کنند یعنی کسانی که دوز اول، دوم و سوم را دریافت کردند باید یک مرحله نیز امسال واکسن دریافت کنند.

وی پایین بودن میزان شیوع بیماری در ایام نوروز با وجود جمعیت بالای مسافران نوروزی را واکسیناسیون عمومی دانست و افزود: بر همین اساس از مردم درخواست می‌کنیم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اهتمام جدی داشته باشند.

جانشین ستاد استانی کرونا با اشاره به بازگشایی مدارس تأکید کرد که آموزش و پرورش و علوم پزشکی موظف شدند با حضور در مدارس و با اخذ رضایت اولیا شرایط واکسیناسیون دانش آموزان عزیز را فراهم کنند.

عزیزی واکسیناسیون دانش آموزان ۵ تا ۱۱ سال را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: این طیف از دانش آموزان در معرض شدید ابتلا قرار دارند، چرا که شاید آنچنان نتوانند شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان ساخت: تاکید همه پزشکان بر واکسیناسیون دانش آموزان است و والدین عزیز این اطمینان را داشته باشند که ما مسئولان در این زمینه پیش قدم بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر واکسیناسیون همه کارکنان ادارت و دستگاه‌های دولتی ابراز داشت: همه کارمندان باید دوز سوم را دریافت کنند و بر این موضوع نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

وی دریافت خدمات از دستگاه‌ها را منوط به دریافت دوز‌های دوم و سوم واکسن عنوان کرد و گفت: تمامی مراجعه کنندگان ملزم به رعایت شرایط واکسیناسیون و استفاده از ماسک هستند و چنانچه مراجعه کننده‌ای این موضوع رعایت نکند اجازه ورود و دریافت خدمت از دستگاه مدنظر را نخواهد داشت.

عزیزی این مصوبات را با هدف حفظ جان مردم برشمرد و ادامه داد: سلامتی مردم شریف استان خط قرمز ما بوده و بسیار حائز اهمیت است بنابراین امیدواریم هم استانی‌های بزرگوار در این امر خطیر نیز مانند همه صحنه‌های حساس کشور ما را یاری کنند.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.