ID : 40029563
امام جمعه یزد:

مطالبه‌گری از ویژگی‌های یک جوان پویا است/ لزوم توجه به روش و اولویت در مطالبه گری


امام جمعه یزد گفت: مطالبه گری از ویژگی های یک جوان پویا است اما نحوه مطالبه گری بسیار حائز اهمیت است و باید روش مطالبه گری و اولویت ها مدنظر گرفته شود.

به گزارش یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران استان یزد، اظهار داشت: در مسیر هر کار و حرکت مهمی، مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما نحوه مواجهه با مشکلات بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه جوانان دغدغه ها و ایده هایی دارند که در راه رسیدن به این ایده ها نیاز به راهنما دارند، افزود: اگر انسان نیاز به راهنمایی برای قرار گرفتن در مسیر کمال نداشت، خداوند این همه پیامبر مبعوث نمی کرد.

ناصری عنوان کرد: مطالبه گری از ویژگی های یک جوان پویا است اما نحوه مطالبه گری بسیار حائز اهمیت است و باید روش مطالبه گری و اولویت ها مدنظر گرفته شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: مطالبه گری نیازمند اطلاعات دقیق و صحیح است زیرا برخی مواقع عده ای مسائلی مطرح می کنند که با بررسی مشخص می شود مسائل آنگونه که مطرح شده نیست.

وی عنوان کرد: جوانان دلسوز نظام و انقلاب و کشور در زمینه به دست آوردن اطلاعات دقیق باشند و به اطلاعات شفاهی که توسط عده ای در اختیار آنها گذاشته می شود، اکتفا نکنند و بررسی های دقیق انجام دهند.

ناصری ادامه داد: مطالبه گری صحیح و اصولی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز به شمار می رود بنابراین در مواردی که می خواهید در مجمع مطالبه گران مطرح و پیگیری کنید، به شیوه های درست و با توجه به اولویت ها پیگیری کنید.

وی خطاب به اعضای مجمع مطالبه گران استان افزود: نیت خدایی داشته باشید و همه کارها را برای رضای خدا و خدمت به مردم انجام دهید ضمن اینکه در امور مختلف از ظرفیت کارشناسان خبره بهره بگیرید.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.