ID : 16546901
تغییر تحولات مدریتی در تفت؛

معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان به عنوان رییس جدید ورزش و جوانان تفت معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان تفت روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان تفت روز گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار تفت و جمعی از ورزشکاران تفت برگزار شد.

فرماندار تفت در این مراسم اظهار داشت: مشکلات و مسائل حوزه ورزش شهرستان تفت در نشست ها و جلسات مختلف با حضور مسئولان استانی و حتی کشوری بررسی و خروجی های خوبی از آن حاصل شد.

«محمود زارع رشکوئیه» افزود: در جلسه ای با معاون وزیر ورزش و جوانان اعتبارات تملّک دارایی در حوزه عمرانی برای ورزش شهرستان را افزایش دادیم؛ همچنین بودجه ای را برای هزینه های جاری هیئت های ورزشی شهرستان جذب کردیم.

وی از اختصاص بیش از 40 میلیون تومان بودجه به هیئات ورزشی تفت در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: برنامه های ورزشی تفت نیازمند تلاش ها و مدیریت دلسوزانه هیئات ورزشی است.

زارع با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست تکریم از یک عزیز و معرفی یک فرد عزیزتر است، گفت: جناب «دشت آبادی» در طول مدت فعالیت خود در سمت سرپرستی اداره ورزش و جوانان فعالیت خوبی را به نمایش گذاشتند و قدرددان زحمات ایشان هستیم.

وی ادامه داد: از امروز در خدمت آقای «سید اصغر حسینی» به عنوان ریاست جدید این اداره هستیم.

زارع خاطرنشان کرد: جناب حسینی سال ها معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان را بر عهده داشتند و کمتر کسی را در استان می توان پیدا کرد که با حوزه ورزش سر کار داشته باشد و ایشان را نشناسد.

گفتنی است در این مراسم «سید اصغر حسینی» به عنوان ریاست جدید اداره ورزش و جوانان منصوب و جایگزین «عباس دشت آبادی» شد.

انتهای پیام/م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.