ID : 8839398
فرماندار یزد:

معلمان با آگاه سازی از فواید سرشماری عمومی کشاورزی در اجرای صحیح این طرح یاری رسان باشند


فرماندار یزد گفت: معلمان و آموزش و پرورش می تواند با آگاه سازی نسبت به فواید طرح سرشماری عمومی کشاورزی، مأموران را در جمع آوری اطلاعات صحیح یاری رسانند.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد که در سال مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم خواستار قرائت خطبه غدیر در مدارس شهرستان به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با این واقعه مهم و تاریخی شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با گرامیداشت هفته کودک گفت: بنابر تحقیقات صورت گرفته قریب به 85 درصد شخصیت افراد تا سن 7 سالگی شکل می گیرد که این خود بیانگر اهمیت آموزش و تربیت صحیح در این سنین است.
فرماندار یزد در ادامه با اشاره به اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان خاطر نشان کرد: همزمان با سراسر کشور چهارمین سرشماری کشاورزی از پنجم مهرماه لغایت هیجدهم آبان ماه در در شهرستان یزد نیز اجرا خواهد شد.
وی با تأکید به اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در اجرای صحیح سرشماری عمومی کشاورزی دارد افزود: پس از گذشت 11 سال نیازمند داشتن اطلاعات به روز و دقیقی از وضعیت بخش کشاورزی برای برنامه ریزی هر چه بهتر در این حوزه هستیم که  در این راه قطعاً معلمان و آموزش و پرورش می تواند با آگاه سازی نسبت به فواید این طرح مأموران را در جمع آوری اطلاعات صحیح یاری رسانند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد ابراز داشت: بخش کشاورزی بعد از بخش خدمات بیشترین تأثیر را بر روی اقتصاد کشور دارد.
شاکری شمسی همچنین در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص بازگشایی مدارس گفت: خوشبختانه با لطف و عنایت خداوند و همچنین همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی همچون شهرداری ها و اصناف با آموزش و پرورش بزرگترین رویداد فرهنگی در سال تحصیلی جدید متفاوت و با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد.
در این جلسه همچنین عباس دهقان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد به بیان مطالبی در خصوص المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ارائه کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.