ID : 17329897
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

ملت ایران فریب نیرنگ‌های استکبار جهانی و ایادی آنها را نمی‌خورند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان داشت: ملت ایران، امروز بیدار هستند و فریب نیرنگ‌های استکبار جهانی و ایادی آنها را نمی‌خورند و می دانند که رفاقت و دوستی با آمریکا هیچ منفعتی را برای ایران اسلامی ما ندارد بلکه باعث تامین منافع آمریکا و سلطه آنها بر میهن اسلامی، می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار «اکبر فتوحی» در مراسم افتتاحیه دومین مرحله دوره بصیرت پلیس استان یزد، گفت: کشورهای استکباری به ویژه آمریکا در دوران طاغوت کاری کردندکه ملت ایران نمی‌توانست استقلال داشته باشد و همه امورات به ‌دست آمریکایی‌ها بود؛ به‌طوری‌که تمام امور سازمان‌ها و ادارات در اختیار مستشاران آمریکایی قرار داشت.
وی ادامه داد: ملت ایران، امروز بیدار هستند و فریب نیرنگ‌های استکبار جهانی و ایادی آنها را نمی‌خورند و می دانند که رفاقت و دوستی با آمریکا هیچ منفعتی را برای ایران اسلامی ما ندارد بلکه باعث تامین منافع آمریکا و سلطه آنها بر میهن اسلامی، می شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: از طرفی همین استقلال و آزادی است که توانسته ایران را به عنوان ملتی تأثیرگذار در جهان به دیگر ملل جهان بشناساند و اگر بخواهد این روند پیشرفت را ادامه دهد، باید با بصیرت و هوشیاری بیش از پیش در جهت تحقق اهداف اسلامی و انقلابی خود حرکت کند.
وی، با اشاره به اینکه نفوذ به دو شکل فردی و جمعی صورت می گیرد، گفت: دشمن در این برهه¬ از زمان، راه نفوذ را در پیش گرفته تا بتواند با انحراف و تفرقه در نخبگان به اهداف خود برسد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت¬های پلیس استان، بر ضرورت داشتن بصیرت و دانش سیاسی، تاکید کرد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.