ID : 10678005
نماینده اردکان:

مهار تورم در سایه حمایت و پرورش نیروی انسانی کارآفرین امکان پذیر است


نماینده اردکان گفت: با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید در راستای رشد اقتصادی،رفاه، عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست منطبق بر معیارهای جدید تلاش کنیم گفت: می توان با حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی و پرورش نیروی انسانی کارآفرین،بهترین راهکارها را برای مهار تورم ارائه کنیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمد رضا تابش در نشست هم اندیشی و تبادل نظر اعضای شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تشکلات کارگری-کارفرمایی استان یزد اظهار داشت: هدف از تشکیل چنین جلساتی رسیدن به پیشنهادات و راهکار هایی است که بتواند در استان و کشور موثر واقع شود.

وی همفکری برای شناخت و پرورش طرح های کاربردی را برای پیاده سازی در سطوح مختلف ضروری و  خواستار گسترش دیدگاه راهبردی در بین مسولان شد.

تابش با تاکید بر اجرای اثربخش برنامه های دهه فجر گفت: برای فراهم آوردن زمینه فکر،اشتغال و کارآفرینی،باید از پتانسیل های مهم و ظرفیت های طبیعی کشور و افراد توانمند استفاده نماییم.

محمد رضا تابش با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید در راستای رشد اقتصادی،رفاه، عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست منطبق بر معیارهای جدید تلاش کنیم گفت: می توان با حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی و پرورش نیروی انسانی کارآفرین،بهترین راهکارها را برای مهار تورم ارائه کنیم.

در پایان تابش بر توانمند سازی مردم برای کاهش آسیب ها و افزایش رفاه اجتماعی تاکید کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.