ID : 18150909
نماینده حوزه انتخابیه مهریز:

مهریزی ها با شهردار جدید در طرح های فرهنگی و عمرانی همکاری کنند


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی بر همکاری مردم با شهردار جدید در اجرای طرح های فرهنگی و عمرانی در این شهر تاکید کرد .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، شهردار جدید مهریز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکلات شهرداری مهریز را بررسی کرد.

زارعزاده در این دیدار با تبریک انتصاب سعید شایگان به سمت شهردار مهریز و با قدردانی از فعالیت‌های شهردار سابق و اعضای شورای اسلامی‌شهر مهریز خواستار همکاری مردم با پرداخت عوارض در عمران و آبادانی شهر شد.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح های مختلف همچنان به همراهی و همکاری احاد مردم شهر با شورای اسلامی و شهردار نیاز مبرم است .

شهردار مهریز نیز در این دیدار با بیان اینکه ما بر این باوریم که توسعه و پیشرفت هر شهری با تكيه بر ظرفيت هاي مردم و شهرداري محقق مي شود افزود: بدون همكاري و مشاركت مردم ولایتمدار مهریز در اداره امور شهر، بستر لازم برای دستیابی به اهداف شهرداري فراهم نخواهـد شد.

شایگان اظهار داشت: ما خادمان مردم در شهرداری بر آن هستیم که به مددالهی، مطابق با منویات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب قراردادن قانون و پشتوانه شورای اسلامی شهر مهریز در عمران و آبادانی شهر با همت والا و مشارکت شهروندان و جلب دیدگاه های صاحب نظران گام برداشته و موجبات پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر باغ شهر استان را فراهم کنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.