ID : 1914917
شهردار ابرکوه:

مهمترین انگیزه تسهیل کننده امور شهرداری، همکاری شهروندان است


شهردار ابرکوه در جلسه صمیمانه با مسئولین فرمانداری گفت: مهمترین انگیزه و مشوق و تسهیل کننده اصلی فعالیت های شهرداری، همیاری و همکاری شهروندان است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سروابرکوه، اسماعیل برزگر زاده به همراه معاونت و کارشناس عمرانی فرمانداری، طی یک دیدار صمیمانه با حسین حاتمی شهردار ابرکوه در خصوص فعالیت ها و مشکلات شهرداری به گفتگو پرداختند.

 حاتمی ضمن خوش آمدگویی به فرماندار و هیئت همراه اظهار داشت: در شهرداری برنامه ریزی های عمده ای در چهار حوزه خدمات شهری و فضای سبز ، عمرانی ، اداری – مالی و فرهنگی – اجتماعی در دست اقدام می باشد .

وی در خصوص مشکلات شهرداری گفت: عمده مشکلات این ارگان در سه بخش منابع مالی، منابع انسانی، تجهیزات و ناوگان موتوری می باشد. اقدامات متعددی(محصور کردن زمین های بلا استفاده، نقاشی دیوارها، زیباسازی فضای شهر و …) علی رغم مشکلات و تنگناهای مالی شهرداری، شروع شده و در حال انجام می باشد.

شهردار ابرکوه در پایان تاکید کرد: مهمترین انگیزه و مشوق و تسهیل کننده اصلی فعالیت های شهرداری، همیاری و همکاری شهروندان است.

سپس برزگرزاده فرماندار ابرکوه ضمن تشکر از اقدامات شهرداری گفت: فعالیتهای شهرداری، در زمینه های فرهنگی– اجتماعی که اخیراً در سطح شهر آغاز شده و کاملاً مشهود می باشد، قابل تقدیر است و تلاش شهرداری در این زمینه ها باید افزایش یابد.

گفتنی است که این دیدار صمیمانه در محل شهرداری صورت گرفت و در پایان از پروژه ها و طرح های مختلف شهرداری بازدید به عمل آمد.

.

شهرداری-3

شهرداری

شهرداری-1

 

 
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.