ID : 6665488
عکاس اشکذری :

موقعیت خارق العاده آسمان ابری کویر شاخصه ی اصلی اثر


عکاس اشکذری در خصوص اثر برگزیده خود در جشنواره سراسری عکس بنیاد ایران شناسی گفت: برای گرفتن این عکس به دنبال یک آسمان ابری می گشتم و زمانی که این موقعیت به دست آمد، حدود سه ساعت برای گرفتن فرم های مختلف از این منظره وقت گذاشتم تا نهایتا این اثر را انتخاب کردم.

به گزارش یزد رسا، اثر عکاس اشکذری در چهارمین جشنواره سراسری عکس بنیاد ایران شناسی از بین ۴۳۰۰ قطعه عکس از ۴۶۳ عکاس از سراسر کشور با موضوع " آثار تاریخی و فرهنگی ایران زمین " برگزیده شد.

"مهدی دهقانی" عکاس برتر اشکذری در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، در خصوص اثر برگزیده خود در جشنواره سراسری عکس بنیاد ایران شناسی توضیح داد: پیدا کردن موقعیت مناسب برای خلق این اثر که پس از داوری از بین ۴۳۰۰ قطعه عکس، جزو ۸۰ اثر برتر قرار گرفت، حدود یک سال به طول انجامید.

دهقانی موقعیت خارق العاده آسمان ابری کویر در اثر خود را به عنوان شاخصه ی اصلی این عکس معرفی کرد و افزود: برای گرفتن این عکس به دنبال یک آسمان ابری می گشتم و زمانی که این موقعیت به دست آمد، حدود سه ساعت برای گرفتن فرم های مختلف از این منظره وقت گذاشتم تا نهایتا این اثر را انتخاب کردم.

summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


محسن
با سلام،من عکس های زیادی از دخمه زرتشتیان دیده ام اما این عکس به نظرم استثنایی است ونگاه تیزبین و ذهن خلاق این هنرمند تحسین برانگیز است
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ۱۵:۵۲.