ID : 10988468
کارشناس ارشدعلوم سیاسی:

نامه رهبر معظم انقلاب،آغازگرحرکت های اسلام شناسانه در غرب است / نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، مقابله با نسخه های تقلبی اسلام


کارشناس ارشدعلوم سیاسی گفت : نامه رهبر معظم انقلاب در واقع آغاز یک روند از تبلیغ دین و شروع یک دوره از حرکت های اسلام شناسانه در غرب است.

به گزارش یزدرسا؛ حجت الاسلام غلامرضا محمودی کارشناس ارشد علوم سیاسی درگفتگو با خبرنگار طنین خاتم در خصوص پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا در شرایط فعلی جهان؛ اظهار داشت: در پی حوادث اخیر فرانسه و انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یک نشریه فرانسوی و تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه های غربی، نامه مهمی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان در اروپا و آمریکای شمالی صادر شد .

حجت الاسلام محمودی گفت : این نامه در شرایط خاص و با مخاطبانی مشخص نوشته شده  و اهدافی کاملا روشن بینانه و آگاهانه را دنبال کرده  و حکایت از یک تدبیر هوشمندانه برای تاثیر گذاری فرهنگی و دینی دارد .

وی اهمیت این پیام رادر شرایط حساس فعلی و در جهت مقابله با توطئه پروژه اسلام هراسی غرب و صهیونیست ها دانست و اضافه کرد: این پیام در راستای هدف بزرگ انقلاب اسلامی در مساله مهم صدور انقلاب و معرفی اسلام ناب محمد (ص) می باشد و محتوای آن، معقول منصفانه و به نحوی است که اثری مطلوب در میان جوانان غربی داشته و خواهد داشت .

وی گفت: این پیام باید در کوتاه مدت و بلند مدت توسط اندیشمندان جهان هر چه بیشتر تبیین و این رسالتی بزرگ بر صاحبان خرد و اندیشه در  سراسر زمین است  تا مظلومترین کتاب مقدس یعنی قرآن کریم را به جهانیان معرفی نمایند .

محمودی در ادامه گفت: غرب برای ایجاد اسلام هراسی از نسخه ها اسلام های ساخته خود استفاده می کند  ، غرب اسلام آمریکایی را به عنوان اسلام اصیل معرفی می کند .

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: غربی ها ، اسلام تکفیری را به عنوان نماد اسلام معرفی می کند این طرح غربی گرچه برای اسلام صدماتی دارد اما یک فرصت اساسی دراین  میان  برای اسلام ناب و حقیقی فراهم می نماید .و این سبب گرایش مسلمین به اسلام ناب می شود و موجب مراجعه و تحقیق غیر مسلمانان در مورد اسلام اصیل می گردد .باید به این فرصت توجه کرد و صاحبان قلم و اندیشه می بایست اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنند .

محمودی خاطر نشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب در واقع آغاز یک روند از تبلیغ دین و شروع یک دوره از حرکت های اسلام شناسانه در غرب است و باید تلاش کرد  تا نتایج این حرکت و اقدام راهبردی در بلند مدت روشن شود .

وی ادامه داد: البته در کوتاه مدت نیز شاهد توجه جوانان غربی به این پیام منطقی و معقول خواهیم بود و تحلیل آن  در اکثر رسانه های جهان گواه این ادعاست.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: البته برخی از رسانه های وابسته و دخیل در پروژه اسلام هراسی،  بخش هایی از این پیام را سانسور کرده اما در کل این پیام رسالت اندیشمندان را در معرفی اسلام ناب محمدی (ص) مضاعف می نماید .






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.