ID : 16359168
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

نباید از لبخند دشمنان شاد شد/استکبار به دنبال نفوذ است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هیچگاه نباید از لبخند دشمنان شاد شد چون آنها همیشه به دنبال نفوذ و رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی در رزمایش الی بیت المقدس و یادمان شهدای مدافع حرم در جمع بسیجیان این شهرستان افزود: دشمنان در 37 گذشته برای رسیدن به اهداف شوم خود به انواع حیله ها متوسل شده اند .

وی ادامه داد: تمامی اهداف و برنامه های دشمنان و بخصوص نقشه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با هوشیاری و بصیرت بسیجیان و اقشار مختلف مردم نقش بر آب شده است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: داشتن بینش و بصیرت ، ولایتمداری ، همدلی و مقاومت رمز و راز تداوم اهداف مقدس انقلاب اسلامی است .

حسینی به انتقاد از حضور وزیر خارجه سابق انگلیس به یزد و حضور در جاهای مختلف را نوعی نفوذ در کشور ذکر کرد و آن را بر خلاف اهداف نظام اسلامی دانست .

وی گفت: ظاهرا وزیر خارجه انگلیس این روباه پیر استعمار در یزد گفته که ما از کرده خود در نبرد هشت ساله عراق و ایران پشیمان هستیم و این گفته وی فقط برای نفوذ بیشتر در ایران است و نوعی توطئه است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: بسیجیان خیلی وظیفه دارند در جریان مسائل باشند و توطئه های دشمنان را علیه انقلاب اسلامی رصد کنند .

حسینی گفت: باید همه افراد گوش به فرمان مقام عظم رهبری باشند و لحظه ای اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ، امام راحل (ره) و شهیدان والامقام را فراموش نکنند .

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی توانند در اهداف نظامی خود علیه ملت و کشور ما به جایی برسند مهمترین رویکرد کنونی آنها را جنگ فرهنگ و تهاجم گسترده بر ارزش ها و اعتقادات ذکر کرد .

این مسئول خاطر نشان کرد: دنیای استکباری بشدت قصد دارد از طریق مسائل فرهنگی نسل جوان را از ارزش ها و مبانی دینی و فرهنگی اصیل دورکند.

حسینی کوهستانی تاکید کرد: باید نسل جوان مواظب هجمه فرهنگی دشمنان باشند که درایت و هوشیاری موجب شکست اهداف پلید کفر جهانی است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس عقاید دینی و نص صریح کلام وحی باید به مسلمان عالم کمک کرد یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بخصوص شهید الله دادی را گرامی داشت .

حسینی گفت: هر کجا که مسلمانی برای دفاع از دین و اسلام ناب احتیاج به کمک دارد باید به یاری او شتافت و این یک وظیفه بزرگ دینی است .

وی در ادامه به جنایات آل سعود در برخی کشورهای  اسلامی و بخصوص در ین و بحرین و همچنین فاجعه منا اشاره و آنها را عوامل استکبار و در خدمت منافع غرب ذکر کرد .

وی افزود: دشمنان در 37 گذشته برای رسیدن به اهداف خود توطئه های مختلفی را طراحی کردند و از جمله تحریم ها که باید در برابر آنها هوشیار و مقاوم بود .

این مسئول تصریح کرد: موفقیت های انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته علیرغم توطئه مختلف  بخاطر حرکت در مسیر دین و ارزش های معنوی بوده و لذا باید همواره از آنها بهره گرفت .

حسینی کوهستانی گفت: رزمایشی که برگزار شده قطعا فقط نظامی نیست و مسائل فرهنگی و ارزشی همیشه از جایگاه مهمی برخوردار است و باید به آن عنایت خاص داشت .

وی داشتن صبر و بصیرت ، مقاومت و همچنین دفاع از حق و حقیقت را برای تداوم انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی آن ضرورت همیشگی ذکر کرد .

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند روحیات دینی و انقلابی را در جامعه و بین جوانان ما تضعیف کنند بر هوشیار و بصیرت در برابر آن تاکید نمود .

حسینی برگزاری اینگونه رزمایش ها را برای تحقق اهداف نظام ، ارتقای آمادگی و تحقق آرمان های ولایت و انقلاب اسلامی کاری مهم و ضروری ذکر کرد .   






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.