ID : 39239221
محقق و تحلیلگر سیاسی:

نتیجه انتخاب خوب یا بد به خودمان باز می‌گردد/ نباید گول شعارهای ظاهری افراد را خورد


غضنفری گفت: راه برون‌رفت کشور از وضعیت کنونی حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست است.

کامران غضنفری نویسنده و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و بسیاری از دیگر مسئولیت‌ها توسط خود مردم انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: این کشور و مملکت مال خود مردم است و این هم حق و هم وظیفه ما مردم است که سرنوشت کشورمان را خودمان رقم بزنیم.

وی گفت: علاوه بر حضور در انتخابات، انتخاب درست هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید تلاش کنیم از بین گزینه‌هایی که شورای نگهبان تأیید می‌کند بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم.

محقق و پژوهشگر سیاسی ادامه داد: اما در مقاطعی مانند سال‌های 92 و 96 ما بدترین گزینه موجود را انتخاب کردیم و همین امر موجب شد تا مشکلات عدیده‌ای برای کشور به وجود بیاید و معیشت مردم به شدت دچار آسیب شود.

غضنفری خاطرنشان کرد: یقینا اگر در انتخابات دقت لازم را داشته باشیم و به گزینه اصلح و فردی که واقعا دلسوز کشور است رأی بدهیم وضعیت بهبود می‌یابد و راه برون‌رفت کشور از وضعیت کنونی حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست است.

وی عنوان کرد: نباید گول شعارهای ظاهری افراد را بخوریم بلکه به عملکرد آن‌ها نگاه کنیم و سابقه و دستاوردهای آن‌ها را بررسی کنیم و بر اساس آن عملکرد و دستاوردها رأی بدهیم. اگر موقع رأی دادن درست انتخاب کنیم نتایج خوب آن به خودمان برخواهد گشت و اگر هم دقت نکنیم و گزینه مناسب را انتخاب نکنیم مانند امروز، تبعات آن دامن خودمان را خواهد گرفت.

نویسنده و کارشناس سیاسی با اشاره به انتشار اظهارات ضدایرانی جواد ظریف تأکید کرد: دشمنان خارجی با هماهنگی دنباله‌های داخلی‌شان، در حال انجام عملیات روانی در آستانه انتخابات هستند و اگر در انتخابات قبلی مطالبی مانند دیوارکشی در پیاده روها و امثالهم را مطرح کردند، امروز به دنبال دوگانه‌سازی میدان-دیپلماسی هستند و می‌خواهند بدین شکل در جریان انتخابات عملیات روانی کنند.

غضنفری تصریح کرد: از یکسو با ناکارآمدی و گرانی‌های افسارگسیخته بر توده‌های مردم فشار وارد می‌کنند و بدین شکل می‌خواهند عموم مردم که هواداران اصلی انقلاب هستند را دلسرد کنند تا پای صندوق رأی نیایند و از سوی دیگر با تند کردن فضا در پی این هستند تا به هواداران سیاسی خود انگیزه بدهند تا در انتخابات شرکت کنند و به گزینه دولت کنونی رأی بدهند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.