ID : 19546639

نتیجه مسابقه سوارکاری کورس بهاره ابرکوه + عکس و اسامی نفرات برتر


کورس بهاره مسابقات سوارکاری ابرکوه به همت اداره ورزش و جوانان و هیات سوار کاری ابروه برگزار و نتایج اعلام شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، عصر روز گذشته مسابقه سوارکاری کورس بهاره ابرکوه با حضور برخی مسولین و مردم علاقه مند، در پیست هیات سوارکاری شهرستان برگزار شد.
سید طه مطهری مسول هیات سوارکاری ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: تعداد بیست راس اسب از نژادهای دره شور و عرب در این رقابت حضور داشتند و در مسیری به طول 1100 متر به رقابت پرداختند.
مطهری در ادامه افزود: این مسابقه در سه کورس نریان های دره شور، مادیان های دره شور و اسب های اصیل عرب انجام و نتیجه نهایی این مسابقه به ترتیب زیر رقم خورد:


* کورس اول (نریان های دره شور): اسب تیزپا با مالکیت حجت فلاح زاده مقام اول، مشکی با مالکیت علی خویشاوه مقام دوم و گردان به مالکیت محمد رضا اسد زاده و محمد کاظمی مقام سوم.


* کورس دوم (مادیان های دره شور): شاهین شمس آباد با مالکیت اصغر داوری مقام اول، دورینا با مالکیت حجت فلاح زاده مقام دوم و نسیم شمس آباد با مالکیت اصغر داوری مقام سوم.


* کورس سوم (رده اسب های اصیل عرب): اسب های غرش، ملودی و لیدا با مالکیت رحمن چاکرالحسینی به ترتیب صاحب مقام اول تا سوم شدند.


مسول هیات سوارکاری در پایان گفت: مبلغ پنج میلیون ریال به نفرات اول، 2 میلیون ریال به نفرات دوم و 1 میلیون ریال به نفرات سوم تحت عنوان جایزه از طرف این هیأت به مالکین اسب های برتر اهدا شد.


گزارش: از سید محمد رضا فلاح زاده




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.