ID : 36928738
طی دو روز آینده؛

نرخنامه تایپ و تکثیری ها یزد ابلاغ می شود


معاون بازرگانی اداره کل صمت یزد از ابلاغ نرخنامه جدید تایپ و تکثیری ها یزد تا دو روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، این روزها مشکلاتی که بیش از همه چیز مردم را دچار مشکل و آسیب اقتصادی کرده است؛ نبود نظارت و عدم ثبات قیمت در بازار است.

متاسفانه قیمت های متفاوت اجناس مشابه در بازار و افزایش روزانه آن باعث شده تا مردم نتوانند با آرامش خاطر از بازار خرید داشته باشد.

عدم ثبات قیمت و افزایش لحظه ای قیمت ها نشان دهنده نبود نظارت در بازار و عدم توجه به قانون در این حوزه است.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، در رابطه با وضعیت نرخ گذاری و تایید نرخنامه ها اظهار داشت: کالا ها و خدمات بر اساس دسته بندی و نوع آن دارای اولویت هستند و بر اساس اولویت آن نرخ گذاری خواهند شد.

 وی افشار پور، افزود: نرخنامه ها پس از طی روند خود در اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به اداره صمت ارسال می شود.

وی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته در اداره صمت، نرخنامه پس از تایید مدیرکل ابلاغ می شود؛ تعلل یا تاخیر در تایید نرخنامه ها هیچ دلیلی به جز بررسی دقیق و کامل ندارد و پس از طی روند خود، تایید و ابلاغ می شود.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان یزد در رابطه با نرخنامه خدمات اداری شامل کپی و پرینت و ... گفت: نرخنامه این صنف به اداره صمت ارسال شده و در حال بررسی است ان شالله طی چند روز آینده ابلاغ می شود.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.