ID : 7291652
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه:

نرخ اتوبوس های شهری یزد تا50 درصد افزایش یافت/نصب کولر آبی در اتوبوس های شهری +لیست تغییر نرخ


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه گفت: از اواخر تیر ماه نرخ اتوبوس های درون شهری از 30 تا 50 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا، با اشاره به مصوب شورای شهر در تغییر نرخ اتوبوس های درون شهری سازمان اتوبوسرانی اظهار داشت: از اواخر تیر ماه نرخ اتوبوس های درون شهری از 30 تا 50 درصد افزایش یافت.

محمد جواد کریمی با اشاره به لیست ارائه شده نرخ جدید افزود: طبق مصوبه شورای شهر یزد، همه خطوط داخل شهر یزد سازمان و بخش خصوص 300 تومان، خطوط دولت آباد – حسین آباد، شهدای محراب – محمد آباد، دولت آباد – نصرت آباد و امام علی – دانشگاه پیام نور 500 تومان، مسیرهای شهدای محراب – ملاباشی، شهدای محراب – خویدک، یزد – اشکذر –رضوانشهر و یزد و تفت 800 تومان، خطوط یزد – پیام نور اشکذر، یزد -  فهرج 900 تومان و مسیر های  یزد – رستاق – علی آباد 1200 تومان، تغییر نرخ داشته است.

کریمی افزود: این تغییر نرخ در تاریخ 16 تیر ماه سال جاری در شورای اسلامی شهر یزد تصویب شد وبا اطلاع رسانی در روزنامه همشهری از اواخر تیرماه و اوایل مرداد اجرایی شده است.


وی با بیان اینکه افزایش قیمت با توجه به  افزایش عامل های انرژی، دستمز رانندگان افزایش قیمت قطعات اتوبوس تغییر کرده است تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش نرخ، خدمات ارتقا پیدا نکرده است و در کیفیت خدمات تاثیری نخواهد داشت اما امیدواریم با توجه به حمایت هایی که دولت در سال اینده بتوانیم از توسعه های جدید تر در کارسازمان استفاده کنیم.


کریمی در خصوص عدم کارایی مناسب سیستم تهویه مطبوع اتوبوس ها خاطرنشان کرد: هنوز تعدادی از اتوبوس ها دارای تهویه هوا و سیستم خنک کننده نیستند و برخی دیگر اتوبوس ها هم به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند، سیستم آن ها طبق استاندارد چین است و سیستم خوبی نیست.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه خاطر نشان کرد: با توجه به گرما وهوای سوزان یزد که روی سقف ماشین ها می افتد این کولر ها جواب نمی دهد چرا که 15 ساعت این کولر ها روشن است و مسلما طی این 15 ساعت در روز دچار نقص فنی می شود و باید بازسازی شود اما به دلیل اینکه امکان خارج کردن اتوبوس از دور را به خاطر نقص فنی وجود ندارد، تعمیر آن ها مدت زمان طولانی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه اخیراً برای اتوبوس های شهری  یزد،  کولرهای آبی تهویه شده است که با برق اتوبوس همخوانی دارد گفت: این نوع کولرها برای هوای یزد مناسب تر است که در حال حاضر یک نمونه آن ها در مرحله ازمایش می باشد.


محمد جواد کریمی در پایان تصریح کرد: برای رور قدس با مردم خوب استان همراه  هستیم و کلیه کارمندان و اتوبوس ها مانند هر روز با تمام ظرفیت کار می کنند که از ساعت 9 صبح و ابتدای مراسم کلیه خدمات به صورت رایگان در اختیار شرکت کننده صورت می گیرد و تا پایان مراسم ادامه دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.