ID : 37403966
استاندار یزد:

نظارت بر بازار و تثبیت قیمت‌ها مطالبه اصلی مردم/ با تخلفات صنفی برخورد جدی می شود


محمدعلی طالبی گفت: نظارت بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی به عنوان مطالبه مردم باید به شکل جدی توسط ناظران بازار دنبال شود.

به گزارش یزدرسا، محمدعلی طالبی، بعدازظهر شنبه در نشست تنظیم کارگروه بازار استان یزد با تاکید بر لزوم جدیت بالا در برخورد با تخلفات صنفی اظهار داشت: نظارت، مطالبه به حق مردم است و دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه فعال و جدی پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه تخلفات واحدهای صنفی که در مواردی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های استان نیز اطلاع رسانی شده است، شایسته استان یزد نیست و باید از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری شود.

طالبی از دستگاه‌های ذیربط در امر نظارت بر بازار خواست: در مرحله اول راه برای بروز تخلف بسته شود و پیشگیری‌های لازم صورت گیرد و در مرحله دوم، با افراد متخلف برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار یزد، شرایط اقتصادی کشور و مردم را حساس خواند و تاکید کرد: همه دست اندرکاران امر باید در این شرایط حساسیت بیشترین در امر نظارت داشته باشند و با تخلفات به ویژه گران فروشی برخورد کنند.

وی تاکید کرد: نظارت بر بازار از یک سو و تثبیت قیمت‌ها از سوی دیگر خواسته‌های مردم است که باید به بهترین نحو ممکن به آن عمل شود.

طالبی تصریح کرد: اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی نیز باید تلاش کنند در شرایط مختلف قیمت‌ها را ثابت نگاه دارند و در این صورت است که کار مهمی انجام داده‌اند..

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در یک کارگاه تخصصی، قیمت گوشت قرمز هر کیلو ۸۰ هزار تومان اعلام شده است، افزود: در زمینه تأمین گوشت قرمز در استان مشکلی وجود ندارد و مردمی نگرانی از این بابت نداشته باشند.

محمدرضا علمدار یزدی یادآور شد: علاوه بر گوشت گرم، ۱۶۸ تن گوشت منجمد گوساله به استان اختصاص داده شده ضمن اینکه در زمینه تأمین مرغ و تخم مرغ نیز در استان مشکلی نیست.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.